Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 23-04-2015, 12:47
ohohfrankertje ohohfrankertje is offline
Forum Newbee

Exclamation Sluiten aub!

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Frank, ben 21 jaar en woon in regio Rotterdam.
Sinds kort (2 maanden) beschik ik over een Scirocco Mk2 GT met een 1.6 automaat. Toen ik er de 1e 3 weken in reed, ging alles gesmeerd. Tot 2 weken geleden, toen de auto op 3 cilinders startte en niet meer op de automatische choke sprong. Toen begon ik mezelf af te vragen of ik een miskoop had gedaan. Daarna heb ik gekeken naar de bobine en bougies. De bougies waren zwart uitgeslagen, wat volgens mij duid op te rijk afgesteld. Bougies ff schoon gemaakt, maar dat hielp niet veel. Toen maar terug gegaan naar de garage waar ik 'm gekocht heb. Die hebben tot 2 keer de carburateur schoon gemaakt, bougies vervangen en de verdelerkap vervangen. Volgens hun lag het probleem niet aan alle vacuümslangen. Nou heb ik gelezen dat de Pierburg carburateur best wel is voor problemen kan zorgen. Het probleem van slecht starten is nog steeds niet weg en als ik in z'n Drive bij een stoplicht staat loopt ie heel erg onregelmatig en slaat soms gewoon af. Weet iemand wat het probleem kan zijn en wat ik (als leek) hieraan kan doen? Ik neem niet aan dat dit normaal is

Groet, Frank

Last edited by ohohfrankertje : 17-05-2015 at 17:58. Reason: Geen reacties, auto gaat de verkoop in
Reply With Quote
Reply

Posting Rules