![]() |
#181
|
|||
|
|||
![]() Vorige week heb ik de slijptol erbij gepakt en even wat ruimte gemaakt in de mk3 voor de motor.
![]() Van de week even de stuurpomp conversieset gepast (met een oude pomp) Deze past echt perfect ![]() En via X-parts eigenaar Markus een Koppelingset gekocht ![]() Was even wat twijfel met het vliegwiel maar deze past perfect. ![]() ![]() ![]() En ook via Markus de nieuwe turbo besteld. Het is een Precision 6266 Gen2 geworden met de .82 v-band uitlaathuis. ![]() ![]() |
#182
|
|||
|
|||
![]() frippery more and more
will be roughly project
__________________
sesje zdjęciowe wrocław |
#183
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wist niet dat e.d. set bestond, heb een plaat moeten frezen en op de steun gelast. Waar komt die steunen set vandaan?
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |
#184
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks, i hope i'm gonna enjoy it ![]() ![]() Rallye-VR6t deze set is nog niet zo heel lang verkrijgbaar. Eerst maakte hij deze sets alleen als je een complete motor bij hem kocht. Deze sets komen van Iroz Motorsport uit Amerika. echt goede kwaliteit en fanatiek getest ![]() |
#185
|
|||
|
|||
![]() De keuze van de turbo is veranderd, het type wat ik in eerste instantie wou heeft wat fabricage probleempjes.
Het is nu toch een Xona geworden. Compressor Wheel - 64/88mm inducer/exducer diameter. Turbine Outlet - 67mm diameter. 82lb/min max compressor mass flow. 600-820 horsepower applications. Variable preload angular contact two-row ball bearing cartridge. Twin gas ring seals at the compressor and turbine. Highs strength, lightweight fully-machined stainless steel center housing. Full hydraulic damping of the rotating assembly. Integrated oil contaminate filter. Metallic bearing cages. Compressor Housing Inlet 4" / Outlet 2.5" ![]() ![]() ![]() Ook even zitten twijfelen om het pedalenbox te verkopen ivm niet echt passen. maar na heel wat denken en klooien toch een oplossing gevonden. van de week even een definitieve steun maken. ![]() Met echte tyrap tuning ![]() Voor proef ook even een Vibrant connector set gekocht Echt mooi spul ![]() En eindelijk een normale gereedschap kar gekocht Volledig gevuld met en door tengtools ![]() En even de Porsche teller gepast, moet nog iets aangepast worden maar dat komt ook goed. En de module om alles werkend te krijgen is ook af ![]() |
#186
|
|||
|
|||
![]() Loopt ie al?
|
#187
|
||||
|
||||
![]() Mooie spullen heb je gekocht ik vind die Porsche tellers ook gaaf wel knap dat je ze aan de praat krijgt of hoef je niet zoveel aan te passen???
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#188
|
|||
|
|||
![]() hij loopt nog niet Edje...
Nico, er moet een module gemaakt worden die signalen omzet naar bruikbare signalen van een porsche teller. Het is helaas niet helemaal plug and play |
#189
|
||||
|
||||
![]() Nou ik vind het knap als je dat kunt
![]()
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#190
|
|||
|
|||
![]() Heb ook een setje grotere injectoren gekocht. meteen 1 op voorraad :mrgreen:
2000CC ![]() En het eerste serieuze stuk eruit geslepen :mrgreen: ![]() ![]() Last edited by timberland : 29-03-2016 at 07:23. |
#191
|
||||
|
||||
![]() Loopt ie al ?
|
#192
|
|||
|
|||
![]() Good post! Dus loopt ie al?
|
#193
|
|||
|
|||
![]() had nog wat kleine updates, waaronder een nieuwe vulhals aangezien het schroefdraad bij die van mij helemaal verrot is (gebeurd nog wel eens bij een mk3 :LOL: :LOL: :LOL:
![]() Van Albert een mooie Eibach veerpootbrug gekocht ![]() en weer even wat verder gegaan met de motorruimte :LOL: Ik ga niet voor het superclean, maar ik wil het hebben zoals het uit de fabriek had moeten komen ![]() ![]() En ik heb een set via Iroz Motorsport besteld, had daar de Turbo al gekocht. Maar nu gaat hij de rest ook leveren :mrgreen: :mrgreen: ![]() |
#194
|
||||
|
||||
![]() Die laatste foto!
![]()
__________________
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S |
#195
|
||||
|
||||
![]() Boaaah die laatste foto is idd gruwelijk
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#196
|
||||
|
||||
![]() Dik hoor die laatste foto
![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#197
|
||||
|
||||
![]() Super gaaf wat een dikke motor
![]()
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#198
|
||||
|
||||
![]() Dikke motor zeg
![]()
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#199
|
|||
|
|||
![]() De laatste foto is helaas nog een voorbeeld foto
![]() die van mij is namelijk een normale 2,5 en geen TTRS motor. Kleppendeksel en kop zijn iets anders. Maar Hank van Iroz motorsport weet wat hij maakt ![]() uiteindelijk zou ik veilig tot 8500 rpm moeten kunnen gaan. zelfs met wat kleine aanpassingen zou ik tot 9000 kunnen gaan. maar 8000/8500 is meer dan genoeg |
#200
|
||||
|
||||
![]() Hoe ben je aan die vulhals gekomen? Mijn mk3 is er ook aan toe
![]()
__________________
Auto's: Golf 3 VR6, T3 DoKa, FT Bonito, Golf 2 1.6 Automaat ![]() |