![]() |
|
||||
|
||||
![]() RM's staan er mooi onder Roel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt mannen! Doet me goed dat i in de smaak valt, leuk om te horen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer ns nieuwe updates, beide splinternieuw,
Nieuwe fifft achterlichten in de OEM opzet/kleuren ![]() en daarna kwamen er in de groepsapp foto's voorbij over n golf 1 met reflectorplaat, echt hebbedingetje en ik heb het nu :E enkel en alleen voor meetings omdat ik niet mn kentekenplaat onder mn bumper wil hangen en dat soort zaken, nu nog bezig met passend maken en bevestiging in orde te maken zodat ik niet in mn achterplaat hoef te boren ![]() Vind het wel wennen maar staat niet gek dacht ik zo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat goed!
Die Fifft achterlichten zijn leuk. Heb vorig jaar bij Mivw 3 setjes voor 50 Euro weten te bemachtigen. De heckblendes worden volgens mij weer gemaakt. Ik afgelopen jaar ook 1 op marktplaats weg, was nieuw in doos.
|
||||
|
||||
![]() Echt een mooi ding! Heckblende staat m ook goed
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zag ik hem gisteren in Horst bij de Appie op de parkeerplaats staan. Toffe wagen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat klopt als n bus slinecab!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alweer tijdje geleden dat ik hier iets geplaatst heb, al is er ook niet veel veranderd. Wat het nodige onderhoud allemaal uitgevoerd, zoals nieuwe motorsteunen enz.
Ook 2 bbsen van de winter uit elkaar gehad om er 7j van te maken, dus weer randjes gekocht en mooi gepolijst. Verder nog n daily gekocht dus de gts is mooi voor de zondagen en het mooie weer! ![]() Daily: ![]() Gts de afgelope meetings: ![]() ![]() Blijft genieten om erin rond te rijden! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen om naar te kijken ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() 3 weken terug een nieuwe daily gekocht!
![]() Audi a3 8v van 2012, 1.4tfsi, proline Inmiddels al enkele dingetjes aan gedaan: - Remklauwtjes zwart gespoten - Logotjes achter verwijderd - Volledig gepoetst(gekleid, gepolijst en gewaxt) - Schroefsetje gekocht(moet nog gemonteerd worden) ![]() ![]() ![]() Ook de gts weer op de bbsjes gezet, hier verder weinig aan gedaan, alleen nog de bestuurdersstoel aan het herstellen van instapschade! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gts ziet er nog steeds netjes uit.👍👍👍
|
||||
|
||||
![]() Blijft een mooie MK1!
|
||||
|
||||
![]() Zeker een mooie MK1
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vraagje, is dat GTS front ook eenvoudig weer om te bouwen naar origineel golf 1? Of wordt er gezaagd/geboord om het GTS front te monteren?
|
|||
|
|||
![]() Grappig om te lezen dit. Zo heb ik een 1.6 GTI van pa gekregen toen ik 16 was. Sloeg nergens op en na een jaar ook verkocht aan schoonpa
![]() Dit is volgens mij voor het eerst dat ik BBS met een zwart hard mooi vind / staan op een auto. Staat mooi zo en periode correct ![]() Ik heb zelf nog ergens BBS RS001 staan. Binnenkort maar eens kijken of die om mijn remklauwen passen.
|
|||
|
|||
![]() Ben vaak geen fan van body kits ed op golf 1, maar dit...
Wat een pareltje! Past helemaal in die tijdsgeest. Top! |
|
||||
|
||||
![]() @René, er moet sowieso geboord worden om hem aan de onderkant ook goed te bevestigen tegen het front, naar mijn weten hoeft er verder niet geslepen of iets dergelijks te worden
![]() @Die Bruine, Grappig inderdaad! Bedankt voor het compliment, de bbsen heb ik afgelopen zomer verkocht, hier is wel een ander periodecorrect wiel voor terug gekomen wat je niet vaak ziet--> past weer bij de auto ![]() Heb ze pas sinds deze week dus nog niet op de auto, maar alvast n fototje ![]() Compomotive cx400 15 inch 7,5J voor 8J achter @golf fahrer, Bedankt, leuk om te horen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels heeft ook de daily de nodige transformaties ondergaan, zie hier de zomer en de winter setup
![]() Zomer: ![]() Winter: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi wagenpark! En die compomotive's, wat een set zeg!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Holy smoke, heel dik die compomotives!
|