![]() |
|
View Poll Results: een rek op mijn dak of niet | |||
rek |
![]() ![]() ![]() |
67 | 77.91% |
geen rek |
![]() ![]() ![]() |
19 | 22.09% |
Voters: 86. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vandaag genomen kiekjes staan in het album. Last edited by feto : 14-05-2005 at 22:33. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Nieuwe aanwinst vandaag gehaald: een bagagerekje voor de motorklep. Zit zelf een fietsendrager bij! |
|
||||
|
||||
![]() Altijd handig een wrekje... :biggrin:
Hier op mijn keef: ![]() Greetz Ruud |
|
|||
|
|||
![]() less is more.
cya ffred |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg dakrekje...
ik rijdt zelf 7 dagen in de week met onze golf 1 rat-style incl. dakrekje...heeft al van alles op gezeten ook!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() ik wil een verroest rek voor mun rat, als er iemand nog 1 heeft hou ik mij aanbevolen. ik zal er niet continue mee rijden maar voor een keverweekend lijkt het mij wel handig aangezien ik altijd behoorlijk wat meesleep.
|
||||
|
||||
![]() Vind zelf dat een rek alleen bij de old school kevers past. Wanneer de mijne nose down is zal er daarna een rek volgen. Dan ben ik voorlopige klaar met mijn 59er.... of niet !
|
|
||||
|
||||
![]() Hier een pic met mijn nieuwe roofrack
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk dat zo'n oude poll door een onwetende stemmer weer eens in the picture staat
![]()
|
|||
|
|||
![]() ow, das al van een heel tijdje geleden denk ik!!!
Heb paar jaar met rek rondgereden, en nu is hij weer kaal ![]() ![]() ![]() gtz
|
||||
|
||||
![]() zonder is toch veel mooier!
|
||||
|
||||
![]() Zelf heb ik orginele jaren 60 dakrekje speciaal voor karmann ghia.
erg moeilijk aan te komen! weet iemand ook toevallig waar ik die slotjes kan krijgen? |
|
||||
|
||||
![]() gewoon rek erop!!
![]() anders is ie maar kaal! scheelt maar 20 kilometer in topsnelheid!.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() rekjes roeleren...... kep er zelf ook 1 aangeschaft voor m`n golf en straks als de kever er is komt er daar ook 1 op ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt er maar net aan hoe de kever eruit ziet natuurlijk of er dan een dakrek bij past.
Bij screwloose staat het anders niet verkeerd hoor ![]() Hebben we weer een soort van overeenkomst ![]() Jij hebt ook al die wind afwijzers erop net als mij haha. Mijn zus zag je trouwens laatst rijden en ze dacht dat ik het was ![]() |