![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Heb pasgeleden een ruitensproeier (voorraam) besteld. https://www.golf1onderdelen.nl/contents/nl/p352.html Nou is het zo dat deze flink mis schiet (zelfs op tegenliggers! ![]() ![]() Dus, ik denk die even te stellen met een naald erin en buigen. Blijkt dat de naald buigt, maar niet het sproeiertje... ![]() Heeft iemand enig idee of er meerdere types zijn / een andere wel verstelbare sproeier (indien nodig) die ik kan kopen? Hoor het graag. -Tim (Hoe kan het trouwens dat een sproeier mis schiet?, neem aan dat er niet heel veel bredere voorramen zijn van een golf/jetta/scirocco etc..) |
|
||||
|
||||
![]() Er is een tooltje voor om ze te stellen.
Ik weet alleen niet hoe die heet. Ze zouden natuurlijk in nieuwstaat gewoon verstelbaar moeten zijn. .
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) De 2025 AutoFans.nl trackday kalender! |
|
||||
|
||||
![]() Naald is ook wel erg dun. Al wat WD40 erop gespoten en geprobeerd met iets stevigers?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ga ik proberen zodra ik weer tijd heb. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb er een gevonden bij Fource automotive ![]() Het heet een Hazet Sproeikopinsteller Werkt perfect. |