![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een klus zeg! Wel hulde dat je er zo mee bezig bent
![]() Als ik zie hoeveel werk je er nu al in hebt zitten, zou ik er lekker mee doorgaan op hetzelfde tempo. Waar heb je deze trouwens gevonden? Bodem van de oceaan zou ik ook geloven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Behoorlijke klus idd. Als je er zo mee bezig bent kun je net zo goed gewoon doorgaan idd.....klasse hoor!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Zoals ik dit lees wil je enorm veel tijd en geld stoppen in iets wat nog een keer door de apk moet komen. Terwijl volgens mij projecten als die van Razor81 en nanneborn (lopende projecten hier op dit moment) jouw doelstelling zou moeten zijn. Dat alles er niet perse nieuw op moet, of dat de afwerking een niveautje lager komt is prima, maar volgens mij moet je doelstelling iets hoger liggen dan de auto een keer door de apk krijgen. Maar de foto's na mijn opmerking zien er al veelbelovend uit, dus ga zo door. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ik doe mijn best. doel is vooral leren lassen enbeetje met metaal omgaan.
maar echt overal zit roest. dus het is echt onhaalbaar en onlogisch om deze auto spik enspan te krijgen. Ratlook heeft ie al vanzelf.... onder de veerschotel zit ook wat roest bijvoorbeeld. Ik ga niet de hele veerschotel (kunnen) vervangen. Ik moet ergens een grens trekken. En dan is dit alleen nog maar de voorkant. Als zometeen de voorkant weer in elkaar kan dan is er een beslismoment. Dan kan ik hem iig weer makkelijk verplaatsen en overwegen of ik ermee door wil. voor nu pruts ik nog even door. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel goed bezig iig
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo op de foto's ziet het er goed uit hoor. Goede leercurve en gewoon doorgaan.
![]()
|
||||
|
||||
![]() respect hoor! ik zou allang zijn gestopt, maar inderdaad voor het leerproces daarin tegen is dit wel een hele goeie
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ik heb m van mijn oom gekregen. hij heeft er jaren in gereden. op het laatst alleen ritjes naar het bos met de hond. dus hij is echt helemaal uitgeleefd.
Ik ben nu hier: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stapvoets en beetje bij beetje kom je er ook, gelukkig zit er geen haast achter.....volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() Ook wel fijn dat je een donor hebt voor alle (meeste) lasdelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja die donor was wel fijn. Ik kon alleen niet alles bewaren, dat had teveel ruimte ingenomen bij mij thuis. Ik heb er vooral delen uitgehaald voor de voorkant, en een paar voor de achterkant. Maar ik heb niet genoeg op kunnen slaan er voor denk ik. Dus misschien moet ik zelf wat fabrieken, of nog meer donordelen regelen.
De rechterkant is nu af. Geen idee hoe sterk het is, maar het ziet er best knap uit. Ben ook niet van plan om gesleept te worden. Ik ben begonnen met het dashboard weer installeren. Bij het instaleren van de instrumentpaneel was ik wat aan het rommelen, lukte niet. Zat ie eindelijk, zag ik een dashlampje op de vloer liggen. Toen dacht ik: shit, nu moet het er weer uit en weer in met lampje. Maar misschien kan ik meteen het lampje even testen. Getest, deed het niet. Dus was soort van een geluk dat ie er uit viel, nu kan ik eerst nog even lampjes regelen voor ik het er in zet. Maar nu is het zondag, dus kan ik daardoor dus niet echt verder. Verder alles een beetje schoongemaakt voor assemblage. Ik kan in ieder geval naar wat onderdelen: lampjes, voorruit om te beginnen. Als iemand nog een goedkope voorruit heeft liggen dan hoor ik het graag. mag me allemaal niet teveel kosten..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |