![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er inderdaad allemaal weer erg goed uit! das toch wel het enige gemis hier in de audi.
het 1600tje is niet voorruit te branden. ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik had aan de voorzijde jaren geleden al een upgrade schijvenset 312x25mm maar die begon toch wat klein te worden naar de rest van de mods.
Een Brembo Z17 stond daarom op mijn lijstje omdat ik dan ook gewoon nog met de RS4 17" kon rijden. Ik had de onderdelen een tijd geleden al verzameld en in mijn verlof heeft mijn monteur deze gereviseerd en geïnstalleerd. Aangepaste Mercedes schijven zijn nu 330x28mm en de adapters van Epytec. Foto's volgen deze week nog wel eens want een leukere update volgt hopelijk volgend weekend. De B5 gaat eind komende week de testbank op. |
|
||||
|
||||
![]() we zijn benieuwd
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Geen blauw, geen rood. Iets moderner Audi sport stickertje zit er dan wel op!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() sjiek!
|
||||
|
||||
![]() Heel netjes
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk