![]() |
|
||||
|
||||
![]() draadboompje er inmiddels ook bij, voorlopig ook dit alles op de plank erbij
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() zo eens even wat motivatie gevonden
het lag in middels allemaal al zo lang te wachten dat het eens tijd werd, achter de panelen etc alles ook echt nog keurig netjes direct nog wat extra kabelhouders geplaatst aan de bijrijderszijde en een paar grotere aan de bestuurderszijde voor de bekabeling nu we er toch goed bij komen ligt het mooi mee met de rest ![]() volgende geplaatst: Oem Us C stijl kappen Nos zwarte hoedenplank zwart tapijt, en de 84' Gti panelen maar eens kijken dat we eind 2025/ begin 2026 de stoelen en achterban kunnen bekleden ik twijfel nog een beetje hoe kwa wangen. stof of toch leer ![]() leuk stuurtje erin. ik denk een beetje aan van ik dacht een passat 35i oid zo'n oem deep dish look stuur. misschien dat het zelfs wel een US model is.. zou weer leuk matchen met de us koplampen en achterlichten in de toekomst en dan en dan vind ik het interieur weer meer dan prima ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |