![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jammer maar helaas
![]() 3 maanden geleden dacht ik dat ik mijn omgebouwde rally-golf nooit meer weg zou doen. Helaas heb ik nu toch het besluit moeten nemen om hem te koop te zetten. Belangrijk voor mij is dat de nieuwe eigenaar goed voor hem zal zorgen. Natuurlijk zullen er lieden zijn die denken "zo weer een die er een slaatje uit probeert te slaan". Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit niet mijn bedoeling is. Mocht je interesse hebben dan kun je hier de advertentie vinden. http://www.marktplaats.nl/index.php...wagen&ID=268529 Voor vragen kun je mailen naar olibaron@zonnet.nl |
|
||||
|
||||
![]() Verplaatst naar het te koop gedeelte
Alleen : een vraagprijs is verplicht ... |
|
||||
|
||||
![]() waarom gaatie nou toch weg?
auto is naar jou wensen gebouwd, en je bent nog niet tevreden?
|
|||
|
|||
![]() Ja hij gaat toch weg.. Oorzaak ligt in de relationele sferen helaas.
En ik vind het nog steeds een supergave auto alleen er zitten nogal wat herinneringen aan op dit moment. Wat ie moet opbrengen? Ik denk tussen de 3 a 4 duizend euro gezien de ondedelen en geplande motorombouw |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
16V,turbo, vr6 ????? Wat is het nou |
|
||||
|
||||
![]() weet die zelf niet volgens mij.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk een 1.8 16v VR6 met turbo :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee, krijg je dan 4 cilinders met 2 kleppen ieder en 2 cilinders met 4 kleppen? Of hoe werkt dat dan.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ach ja boeiend eigenlijk...... hoef hem zelf iig niet te hebben
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NEEEEEEEEJ een cilinderinhoud van 0.3l met elk 2 2/3 klep :P LOL ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Je vergeet de dubbele webers en oebilisatiestangen met opkleppers ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |