![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om eerlijk te zijn: je ziet het verkeerd!
![]() Het is namelijk een sierstukje... maar ik heb nog een Sebring einddemper van een Ibiza in de schuur staan... ![]() Kijk nog beter! Leuk bakkie man! Doet me denken aan mijn vader,die heeft alle golfjes gereden. En altijd nieuw gekocht. Mijn vader had deze type golf 1 maar oranje en diesel. Maar de achter lichten het zelfde. Blijf er trots op,het is een zeldsamen auto. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke Golf! ennuh Ratlook velgen ruleren!
![]()
|
||||
|
||||
![]() he mijn oude wielen!!! :p
|
|||
|
|||
![]() LOL, yup!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Welkom, der binn hier nog veel meer Grunnegers!
|
|
||||
|
||||
![]() MOI klaauwevinger!
Kiekaan weer n type aine in grun'n! Ik kom nou ook voak in Veendam (waark bie Variass) moar heb de einser sinds woensdag op stal ![]() Waar kan ik m eens in real life bezichtigen? kachel ik er een slangs ![]() Niet dat ik bekend ben in Veendam hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, wat voor zin heeft het dan om een straatnaam te noemen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() straatnamen moet je hier ook niet noemen
![]() bist m zo kwiet den hor ![]() waar in de buurt dan? |
|
||||
|
||||
![]() leuke Golf man! ook de kleur is erg gaaf!
houd de oude golfjes 1 in ere! niet te veel poespas er op zetten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ehhh, ergens bij die sportvereniging in de buurt, waar ze met weinig succes tegen ballen aan schoppen ![]() Moet ik er een detectorpoortje neerzetten, zodat je je schroevendraaiers thuislaat? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga er ook niks definitief aan veranderen hoor! Ik bewaar al het originele spul wat ik eventueel vervang netjes op zolder, en ik kan het dus altijd weer terugzetten ![]() Het is leuk om te horen dat jullie de kleur ook gaaf vinden! ![]() ![]()