![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik mis ook een goeie mod die het zaakje goed begeleid en dit soort topic kan voorkomen...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo, dit forum is er om je mening te geven, een goede mod laat ook deze topics open. Het blijft een hobby voor velen erbij, dat wel. Kijk als je iets opvalt op de site of je stoort je eraan dan kun je het zeggen en daar word indien mogelijk meestal iets aan gedaan toch? |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij worden dit soort forums verzorgd door vrijwilligers en moeten we dus blij zijn dat ze er zijn!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Helemaal mee eens Ingrob!
Mss kan skywalker ipv zeuren zelf het heft in handen nemen en er iets aan doen als hij zich daar zo aan stoort. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is Skywalker zijn goed recht op te "zeuren" kritische noten zijn goed om scherp te blijven. |
|
||||
|
||||
![]() tuurlijk, fora zijn er om je mening te geven, dus ook als je je ergens aan stoort. ik persoonlijk stoor me hier nergens aan, heb het nogsteeds ontzettend naar mijn zin en ben de beheerders dankbaar dat dit mogelijk is (wat moet ik anders met mijn tijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bedoel meer in de zin van voorkomen is beter dan genezen.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah, ok, maar als we alles konden voorkomen. Initiatief en opmerkingen/kritiek zijn prima en noodzakelijk, zelfs een fulltime mod ziet niet alles ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vandaar ook mijn kritische noot. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat soort dingen komt het leesplezier niet ten goede, dat ben ik met je eens.
Ik heb er geen last van trouwens, kan je er ook niet mee helpen ben ik bang... |
|
||||
|
||||
![]() Er is ontzettend veel aan de hand achter de schermen op het moment, en blijkbaar zijn er mensen die dat feilloos door hebben (scherp moet ik zeggen!). We zijn nu dus flink aan het knutselen aan een manier waarop dit allemaal door kan gaan en we gaan er waarschijnlijk sterker uit komen! Ik vind het jammer dat dat door de kieren van het forum heen te zien is, maar dan vraag ik jullie begrip daar even voor.
Verder ben ik ontzettend blij met Robin zn opmerking: we zijn inderdaad vrijwilligers!!! We doen dit uit onze hobby voor jullie hobby. Het kost ons allemaal tijd, geld en energie! Als iemand dus vindt dat het onacceptabel slecht is geworden hier, dan mijn persoonlijke excuus.... Als je daar echt niet mee kunt leven, bedenk dan nogmaals dat we (zeker nu) ons uiterste best doen om er voor jullie iets van te maken, zoals dat al een hele tijd goed gelukt is... Ben je dan nog teleurgesteld in het niveau, dan moet je vooral je heil verderop zoeken. We zullen Marc attenderen dat de klok dient aangepast te worden.
Last edited by Stijn : 14-11-2005 at 15:36. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het een leuke site, kijk elke dag wel eventjes, of wat langer..
maar het is natuurlijk niet verkeerd als skywalker, of iemand anders het even meldt als er iets niet klopt... de tijd kan me niet veel schelen, want daar let ik normaal ook niet zo op! maar verder vooral dóórgaan! compliments ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En dan mijn dank weer op zijn beurt voor je reactie! Fijn dat ondanks de sociale moeilijkheden die electronisch kletsen met zich meebrengt we dan toch duidelijk en eerlijk tot elkaar weten te komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat er iets aan de hand is achter de schermen was al wel duidelijk tenminste voor mij...maar doordat dit door vrijwilligers wordt gerund en doordat dit alles nu even minder gaat is het niet een idee open huis te spelen en je bezoekers laten zien wat er speelt?
Ik doel dan meer hebben jullie problemen die tijdelijk niet opgelost kunnen worden er zijn zat bezoekers met kennis en ervaring die het op kunnen lossen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pff
forum is best zo, precies op maat voor me, heb zelf altijd moeite met de tijd heheheh
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sluit me hier helemaal bij aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook ik sluit me er uiteraard bij aan.
@Skywalker, was ook niet bedoeld om je aan te vallen, alle kritiek is natuurlijk welkom, we doen ook ons best zoals je kunt lezen om zoveel mogelijk aan jullie wensen te voldoen. Heb marc inmiddels via mail gevraagd of hij naar de tijd zou willen kijken, hij heeft me ook geantwoord dat te zullen doen.
|
||||
|
||||
![]() Persoonlijk vind ik het forum niet zo boeiend meer... Maar goed, dat heeft voor mij redenen die misschien voor anderen niet gelden...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |