![]() |
|
||||
|
||||
![]() Succes kerel, en keep up the good work
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hè hè, eindelijk mijn kerstkado binnengekregen vanmorgen (doos was wat zwaar, dus vandaar dat die ouwe er wat langer over heeft gedaan
![]() De motorsteun van powerplustools is dus binnen. Heb hem deels al in elkaar gezet, maar heb nu niet zoveel ruimte in de garage om hem al te gebruiken, omdat de GTI er ook nog in staat. Daar ben ik nu druk mee bezig om de motorruimte een beetje te fatsoeneren, en dan morgen nog wat flexwerk, en dan gauw naar de spuitert toe !!! Tijd begint te dringen, want eind maart / begin april wordt er een stuk bij onze keuken aangebouwd, en zal ik ruimte moeten maken in de garage voor de bouwmaterialen. De GTI moet dan eigenlijk in elkaar zitten, en kunnen rijden zodat hij even naar de stalling (lees: bij m'n ouders in de schuur) kan met een tussenstop bij de APK-meneer !!! Nou ja, ik ga gauw weer verder............zal binnenkort even weer wat pica's erop gooien hier !!! Tot gauw maar weer....... Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() wat is er speciaal aan die motorsteun?
|
|
||||
|
||||
![]() Een bok om de motor op vast te zetten en m onder handen te nemen. Het idee van een varken aan het spit, alleen dan met een motor
![]() (Jezus wat een omschrijving ![]() Tenminste, ik geloof dat het dit is ![]() Last edited by Caddy_Sander : 29-12-2005 at 17:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet zo veel hoor, prullebakje.........maar het is wel erg gemakkelijk om je blok aan te hangen als je deze wilt reviseren of opknappen of wat dan ook. Check the pica ![]() Grtz........... LRR @Sander: Goed omschreven kerel !!!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wahahaha sorry...kwas ff in de war met een motersteun die onder de kap zit waar het blok aan hangt :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slimmerik ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() He Fred goed bezig.
Zit al goed gang in zie ik. Hij kan kan zo naar de spuitert. En dan de motor als nieuw maken dat is jou ook wel toevertrouwd. Ben benieuwd als ie klaar is. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Anders ik wel !!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() En het kerstcadeautje al gebruikt?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, nog niet Sander. Mijn garage is namelijk wat aan de kleine kant, en ik heb niet zoveel plek over om "het kado" uit te stallen en mijn engine eraan te hangen. De carrosserie-arbeid is bijna klaar, dan die naar de spuitert, en dan heb ik alle tijd en vooral RUIMTE om mijn bokkie te gaan gebruiken. Zodra alles is geinstalleerd, dan post ik wel ff een fotootje !!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Hee Fredje, kom je de mijne nou es real-life bekijken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd..
Hmm begin nu ook te twijfelen aan de ruimte bij mij in de box....hahaha ![]() Neemt blijkbaar dus best wat plaats in... zondag heb ik de mijne, dus hoop dat het gaat passen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en neem je dan meteen mijn rubbertjes mee? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn motorsteuntje was maar een klein doosje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik hem in de doos had laten zitten, dan hadden er zeker 10 van die dingen in de garage gepast (incl. GTI) ![]() ![]() Als de GTI bij de spuitert staat dan kroez ik ff een keer naar Veendam, Jeroen !! En dan zal ik die rubberen gevallen ook ff meenemen voor Mr. Twijfelkont. ![]() ![]() Moet eerst die carrosserie af hebben.................. Grtz............. LRR Ps: @Sander: Ik heb het bokkie wel al in elkaar zitten, en het is een heel solide apparaat hoor.......lekker stevig ook !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over wie heb je et Fred ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto wat voor thema had je in gedachten?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ooh........ook goed !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cult-style..........nou ja, zeg maar een beetje de stijl die de engelsen er op na houden/hielden. Carrosserie origineel, "cult-uitlaat" (reeds in bezit), grote wielen (16") en goed laag !! Dat is het eigenlijk wel zo'n beetje...........dus geen retro-toestanden voor mij in ieder geval. Grtz............. LRR