![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja er word niks aan getjoend hij wordt dus weer helemaal origineel gemaakt (gerestaureerd dus..)
|
||||
|
||||
![]() nog een leuk detail aan mijn auto!!
Dit is nu mijn originele benzinemeter; Maar hij werkt wel altijd!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je moet t alleen niet vergeten om even te kijken voor je wegrijd. maar ja dan is er altijd nog de reserve of zit die er nie op?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zit er wel op namelijk benzinekraan een slag draaien, en dan staat die op reserve. En meestal haal je dan wel het eerste tankstation in de buurt!! Hopelijk!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de (houten) vloer eruitgehaald en de balken eronder zien er heel goed uit, alleen paar rare lasnaden waarvan we niet weten of het origineel is of bij de vorige restauratie gedaan is..
![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is nou een auto die je mooi vindt uit medelijden... wat een gedrocht, prachtig!
![]() veel succes met opknappen! |
|
||||
|
||||
![]() nieuwe pics...
steunen voor de carroserie op te laten rusten omhoog ermee groot uitgevallen skelter zo staat ie nu: hij is al eens gerestaureerd, en zoals je ziet hebben die toch een meetfoutje gemaakt toen ze het chassis gingen lassen.... ff voor duidelijkheid de achteras zit recht die andere balken zitten niet gelijk...
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, dat zet niet helemaal lekker volgens mij als je de carosserie zo bekijkt, maar verders wel lache bussie
![]()
|
||||
|
||||
![]() ontzettend geinig bussie
ik hoop dat je alles weer netjes en origineel krijgt suc8 kun je wel gebruiken |
|
|||
|
|||
![]() |