![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha cool ik zag je avater, dus ff zoeken in all threads, en ja hoor! Man je zult je wel flink vermaakt hebben, maar als je zo'n Impreza turbo voor blijft dan kun je ook knap sturen, of kwam het mede door je slicks? Zo'n impreza heeft toch ook 220pk en 4wd (ok syncro is geen 4wd, maar lijkt er wel erg op!). Verder heb je toch nog gewoon die 160pk standaard of niet? BDW, vraagje, wat voor maat slicks heb/had je erom?!
|
||||
|
||||
![]() Hij heeft 190 pk ongeveer (68mm pulley en chip). De Imprezas hadden minder lef denk ik en daarbij deden de slicks belachelijk goed hun best (ik kon echt met warp-5 door bochten heen). De maat? Geen idee, zomaar even geleend van een vriend. Zaten om 15" staal in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]() Ik zal het super vinden om zoiets ook eens te
doen met de Jetta, maar zal t lef niet hebben om gigantisch door te knallen... Vertrouw ik mezelf niet echt mee ![]() Maar te langzaam rijden is ook gevaarlijk met het oog op achterop komende auto's... Nog niet geschikt voor mij, maar zeker een klasse manier om het weekend in te luiden ![]() NB: de witte knippers staan stoer Stijn, bedankt ![]() Is al een behoorlijke tijd geleden, maar toch ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeker vet om zo een dagje op het circuit te knallen.
Wil ik nog een keer met me eigen auto doen gewoon voor de lol. Heb ik 3 weken geleden ook gedaan op circuitpark Zolder met een Nissan Skyline R33 van een maatje van me leuk speelgoed. ![]() ![]()