![]() |
|
View Poll Results: ik kom ff kijken in Smitshoek | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 65.22% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34.78% |
Voters: 23. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, Ik ga gewoon met de Kever ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ben vrij, en m,n wagentje doet het....dus ik ben er zeker weten, en denk dat er nog wel twee golfjes 1 meekomen die ik nog niet gehoord heb hier.
|
|
||||
|
||||
![]() wat is de verwachte opkomst tot nu toe? nog steeds 35 tot 45 autootjes?
k ga eens zien of ik hierbij kan zijn, valt qua afstand ook nog wel redelijk te doen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alles tussen 30 en 150 ![]() ![]() ast zo druk wordt als Bunnik ![]() ![]() ![]() hek een probleem. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze wij van Vag-á-Holics zullen er ook zijn met minimaal 5 auto's...
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat het op een vrijdagavond is, anders was ik er zeker wel bij geweest, want vind wel lachuh om zoveel volkswagens bij elkaar te zien.
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien kom ik wel even kijken. Is lekker dichtbij voor mij.
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon gezellig komen danielle hoe meer hoe beter
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik kom misschien ook nog wel ff kieken
![]() Zal ik gelijk mn andere 100 vrienden meenemen? :P |
|
|||
|
|||
![]() staat het daar niet vast met filles rond die tijd ?? zo niet dan denk ik dat ik misgien wel ff langs kom
|
|
|||
|
|||
![]() goeie aktie,als het werk het toelaat ben ik er ook!
|
|
||||
|
||||
![]() kben dr ook alleen dit keer niet met de passat
(jaja ik heb m nog staan en gaat voorlopig ook nog niet weg) maar ik ben dr wel met de polo ik hoop dat hij tegen die tijd wel verlaagd is vannuit halsteren mischien dat er meer van hier in de buurt naartoe gaan kenne we mischien samen rijden
GOLF MK1 5drs '77 GOLF MK1 5drs '83 GOLF MK2 gti turbo '90 audi 80 b3 '91 Last edited by darkproject : 28-03-2006 at 18:21. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Balen man ![]() ![]() hoest gekomen? ben je d'r zelf goed vanaf gekomen ![]() C U 7-4 grtz, LTje |
|
||||
|
||||
![]() ik stak over op de kruissing (ik was al over de helft)
hij reed te hard 100 (zegt hij zelf) en hij (week) uit naar links ipv rechtdoor of rechts ![]() wij hebben niks maar de auto is wel TL ![]() kweet nog niet wat ik ermee doe of verkopen of opknappen (kdenk het eerste) ![]() maar de polo doet het heel erg goed ![]() ![]()
GOLF MK1 5drs '77 GOLF MK1 5drs '83 GOLF MK2 gti turbo '90 audi 80 b3 '91 Last edited by darkproject : 28-03-2006 at 19:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag alles in mijn spiegel gebeuren ![]() ![]() ![]() Maar de polo van Rogier doet het natuurlijk superrrrrrrrrrrr. Tot de 7e Edwin
|
||||
|
||||
![]() ![]() Lokatie Meeting |
|
||||
|
||||
![]() kijk dat is een stuk makkelijker vinden
|
||||
|
||||
![]() Korte beschrijving:
Rijdend richting Europoort op de A15 afrit 19 (niet 19A) Rhoon/Charlois nemen. Onderaan rechts af. Na het BP tankstation rechts en gelijk links (voor de Mac Donalds ,niet gaan snacken er staat een friettent) de weg (dijk) +/- 10 min volgen tot een Argos tankstation daar rechts en door de tunnel heen. De rotonde ¾ (links) nemen en de volgende rotonde ¼ (recht) nemen. Dan de eerst volgende rechts en U bent op de meeting. Iets vergeten Frans? Mzl. Edwin
Even voorstellen Last edited by AntiAlfa : 30-03-2006 at 08:23. |
|
||||
|
||||
![]() correct uitgelegd meneer van de ANWB
![]() |