Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-04-2006, 16:03
gti-pirelli's Avatar
gti-pirelli gti-pirelli is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 728
Default dakraam problemen

Het dakraam van onze golf 1 (origineel) is gespoten en nu zitten er al weer een paar blaasjes onder de lak. Nou zegt de spuiter dat het komt omdat het aluminium is en het steeds weer terug komt.

Ik vindt dit opzich een vreemd verhaal want waarom zou het dakraam niet strak gemaakt kunnen worden en zo behandelen dat het niet weer gebeurd.

Lees graag jullie ervaringen, want zit nu nog garantie op namelijk,

Grts Ronald
Reply With Quote
  #2  
Old 19-04-2006, 18:52
type17 type17 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 30
Default

Ik heb ook wel es een golf gehad met origineel schuifdak (zowel golf 1 als golf 2) maar die waren allemaal van staal net als de rest van de carosserie. Lijkt me sterk dat ie van aluminium is.
Reply With Quote
  #3  
Old 19-04-2006, 19:02
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Quote:
Originally Posted by type17
Ik heb ook wel es een golf gehad met origineel schuifdak (zowel golf 1 als golf 2) maar die waren allemaal van staal net als de rest van de carosserie. Lijkt me sterk dat ie van aluminium is.


Het paneel is inderdaad van staal. Ik zou dus maar terug gaan. En zelfs al zou het aluminium zijn, kan het toch gespoten worden zonder terugkomende blaasjes.
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote
  #4  
Old 19-04-2006, 19:23
gti-pirelli's Avatar
gti-pirelli gti-pirelli is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 728
Default

ik dacht ook al dat het van staal was. leek me al sterk, ik ga er wel weer mee terug. Ze hadden dat tegen mijn vriendin gezegt dus zodoende. Ik bel ze morgen wel even.

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Hou jullie op de hoogte
Reply With Quote
  #5  
Old 19-04-2006, 19:32
chris's Avatar
chris chris is offline
Pornstar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,198
Default

Precies,plaat is gewoon van staal...

Beste is...plaat afbijten zodat die helemaal kaal is (buitenkant dan he..)Evt plamuren waar deukjes en oneffenheden zitten....en goed afsluiten met een primer..filler en aflak..

Moet dan echt gewoon goed gaan zonder blaasjes!

Neem aan dat je die spuiter niet hoeft uit te leggen hoe het allemaal werkt...maar hoe jij zijn verhaal verteld...vind ik een vage smoes van hem..
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT
2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT
2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT
1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8
1992 Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum