![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het dakraam van onze golf 1 (origineel) is gespoten en nu zitten er al weer een paar blaasjes onder de lak. Nou zegt de spuiter dat het komt omdat het aluminium is en het steeds weer terug komt.
Ik vindt dit opzich een vreemd verhaal want waarom zou het dakraam niet strak gemaakt kunnen worden en zo behandelen dat het niet weer gebeurd. Lees graag jullie ervaringen, want zit nu nog garantie op namelijk, Grts Ronald |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook wel es een golf gehad met origineel schuifdak (zowel golf 1 als golf 2) maar die waren allemaal van staal net als de rest van de carosserie. Lijkt me sterk dat ie van aluminium is.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het paneel is inderdaad van staal. Ik zou dus maar terug gaan. En zelfs al zou het aluminium zijn, kan het toch gespoten worden zonder terugkomende blaasjes.
|
||||
|
||||
![]() ik dacht ook al dat het van staal was. leek me al sterk, ik ga er wel weer mee terug. Ze hadden dat tegen mijn vriendin gezegt dus zodoende. Ik bel ze morgen wel even.
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Hou jullie op de hoogte |
|
||||
|
||||
![]() Precies,plaat is gewoon van staal...
Beste is...plaat afbijten zodat die helemaal kaal is (buitenkant dan he..)Evt plamuren waar deukjes en oneffenheden zitten....en goed afsluiten met een primer..filler en aflak.. Moet dan echt gewoon goed gaan zonder blaasjes! Neem aan dat je die spuiter niet hoeft uit te leggen hoe het allemaal werkt...maar hoe jij zijn verhaal verteld...vind ik een vage smoes van hem..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |