![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb paar vraagjes over de bbs rm.
Wat voor kit heb ik precies nodig search komt uit op sikaflex 291 maar dat is ook niet duidelijk is het de goeie kit voot tussen de velgen en welke waardes moet ik de schroefjes vast zetten(moment sleutel) of gewoon kruislings hand vast zetten?? Ik heb veel e-mailtjes gestuurd na de mensen die het weten maar nooit wat terug gekregen dus maar een topic geopent |
|
||||
|
||||
![]() je geeft zelf het antwoord al.. sikaflex
|
||||
|
||||
![]() vastzetten kruislinks met 30nm
|
||||
|
||||
![]() Je hebt verschillende soorten sikaflex moet ik sikaflex 291 hebben dan????
en vastzetten kruislinks met 30 nm bedankt richard w8t nog ff op je ene antwoord Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() sikaflex 291.. voor de zekerheid kun je de verkoper altijd ff vragen.. word toch bij speciaal zaken verkocht..
|
||||
|
||||
![]() Vastzetten doe je best door te beginnen bij de eerste na je ventiel, 4 overslaan (dus nr 6), weer 4 overslaan (dus nr 11) enz...
Uiteindelijk kom je weer bij dezelfde uit die je al vast had gezet (nr 1 dus). Dan pak je degene erna (nr 2 dus) en maak je weer eenzelfde rondje totdat alles vast zit. Bij een willekeurige beginnen kan ook maar dit is makkelijk te onthouden voor als je de tel kwijt bent ![]() Ik heb eerst alles met 20nm vast gezet en vervolgens met 25nm. Dat is voldoende. Bij www.iclair.de kan je ook kit kopen maar sikaflex is ook goed. Suc6!
Slavi's Seat Arosa Last edited by Slavi : 08-01-2007 at 17:54. |