![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb hier een setje OZ turbo 7x15 bij Et 15 (BMW 3 Serie) velgen liggen in donders goeie staat moeten alleen gespoten en of gepolijst worden.
al deels geschuurd hart en deels klaargemaakt om te polijsten totaal geen stoeprandschade of andere beschadigingen, liggen geen banden op dus je kunt de gehele velg goed bekijken geen ingescheurde naaf en boutgaten bij alle 4 de velgen niet ook niet krom (werk bij een autobedrijf en heb ze daar uit voorzorg op de balanceermachine gehad) ook alle boutjes netjes origineel en niet afgerond dus niet aan gerommeld. 1 nadeel en dat is dat ik er maar 1 goede naafdop bij heb en 1 kapotte en er missen er 2. voor mensen die niet weten waar ze naar moeten kijken bij deze velgen neem AUB iemand mee die weet hoe die dingen in elkaar zitten is er geen twijfel mogelijk dat ze goed zijn Verdere foto's op aanvraag en hieronder een foto van 1 velg ![]() vraagprijs van de velgen ligt op 400 euro of een goed bod ps evt ook nog een setje 14 zender turbo velgen gepolijst en al te koop incl banden Last edited by Golf77 : 17-04-2007 at 18:37. |
|
|||
|
|||
![]() upje voor vdaag leken me best interessante velgen
![]() goed bod ook natuurlijk welkom |
|
|||
|
|||
![]() zat aan een upje te denken
voor de mensen die de adv nog niet gezien hebben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je hebt een pb.
Ik hoor het nog wel van je.
|
||||
|
||||
![]() ik weet nog wel 4 oz turbo doppen los..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij zoekt Tjaap er nog een paar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hmm doppen los die zocht ik er wel bij int begi lastig aankomen maar niemand die er interesse bij heeft zo duur zijn ze toch niet goed bod mag ook he
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Anyone zijn ze dan zo duur????? haha dacht het niet en prijs is bespreekbaar dus voor de laatste keer anders gaan de op Marktplaats
![]() |