![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erg nice met die modern-lines eronder ! Alleen die chromen spiegels weer wat minder.. |
|
||||
|
||||
![]() Tja...Wat moet ik ervan zeggen...
35 auto's in colonne.. Mooi weer,mooie auto's,goed eten.. Enome hoeveelheid aan bekenden.. Zwarte piet die dacht sinterklaas te zijn... Sluipschutters op de N33 200 foto's Half uur film.. 1 beker!!2de plaats Willem bij de show en shine!! Gefeliciteerd Willem! Conclusie...Een super dag!!!! hier is de impressie..als die je bevalt en je wilt meer foto's zien.. www.vwteampg.nl onder foto's vw mvg vw team pg crew!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() T was na afloop zeker wel ineens heel druk bij de mac :P ?
|
|
||||
|
||||
![]() haha..viel wel mee hoor..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja smaken verschillend, chrome is in hé en anders krijg je weer blauwe spiegels net als iedereen. ![]() Jullie zaten wel goed hé op de klapstoelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, jaah idd.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super Lupo !! En zelfs ik vind die spiegels mooi (en dat zegt wat). Die velgen staan er super onder. Wat voor maat is dat ? Qua velgen / banden ?? 8Jx15 ?? Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() thx !! het is idd 8jx15 ET 25 en banden 185-45-15 NANKANG.
Super stille band, ook met nat weer. En hebben zelfs nog grip met nat weer. Slijtage ??? geen idee daar moet ik nog achter komen. Maar tot nu toe nog steeds te spreken. Maar voor 50 € per band kun je ook nog eens een keer nieuwe kopen. maar misschien wil je dit wel helemaal niet weten, hahahaha