![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gaat het gebeuren, wie komt er een bakkie doen
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() das nog eens informatie waar je wat aan hebt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() upje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is indd een verschil met de duitse politie, die weten dan weer een heel stuk meer....
|
||||
|
||||
![]() Herrrrrr. Janzen....austeigen....schnell.....zo gaat dat bij de duitse collega's
|
|
||||
|
||||
![]() hmm, vandaag net de dans ontsprongen geloof ik.
Het was na buttervliet tussen hellegatsplein en de carpool schaapsweg ook erg druk met politie, kwam daar zelfs nog een motorvoertuigen belasting flitser tegen.. maja, ik zag gelukkig ruim voor Buttervliet op de a29 een motorfiets agent op het viaduct staan. Kon op tijd de snelheid naar betaalbaar te hard terug brengen, anders had ik denk ik weer tijd zat om op het www te zitten. greeets ![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Het was weer een geslaagde meeting
![]() ![]() ![]() Hier waren de wiellagers kapot ![]() 20 Juli is de volgende ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kwam zelfs voorbij op het nieuws
![]() Kijk weer uit naar je volgende meeting, AA ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dames & Heren niet vergeten he, 20 Juli staan ze weer op deze locatie
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooi laten staan daar ........ ![]() ![]() echt duits ....aleen had een tappert moeten zijn met dubbele assen onder de caravan ........... ![]() wel super deze info dikke ![]() Last edited by voklswien : 08-07-2007 at 19:59. |
|
||||
|
||||
![]() kom nooit echt op de meetingplekken, maar 2jaar terug had ik zo'n meeting vlakbij huis op de Veemarkt. Ik kreeg een uitnodiging, en mn hele auto werd door de vakjury bekeken.
gek alleen dat ik een golfje had met benzinekenteken, en een 1.6D blokkie erin had met 650d... dus horen, zien & ruiken (slaolie, frietjes?) maar niet opgemerkt ![]()
|
||||
|
||||
![]() A.s. Vrijdag 20-07-07 is er weer een Politie controle.
Deze ze staan weer bij Shell Buttervliet op de A29 (thv, Numansdorp) De controle begint omstreeks 14.00 uur en eindigt omstreeks 21:00 uur. Alles wat de aandacht trekt halen ze van de weg af. Dus originele papieren meenemen en GEEN kopie!! Onze vrienden staan op de zelfde dag op tijden Mac D. bij H.I.ambacht. ![]() Het is maar dat U het weet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zal er niet zijn....
![]() Top deze inside info.... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ah leuk, ik kom morgen even een kijkje nemen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je de koffie klaar staan rond drieen?
![]() doe ik wel even slingeren over de weg voordat ik bij buttervliet rijdt, wordt ik vast wel door de heren petten de goede kant op gestuurd heheh ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Ik zelf doe deze controle deze keer niet, maar ben rond 16:00 wel ff aanwezig.
En als het regend even een flinke grote mond opzetten, dan zit je nog droog ook ![]() CU ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er was weer genoeg, dit jaar was ook de "tint man" erbij voor de ruitenfolie en geluid metingen.
Deze dame van VWdreamteam.nl was hier niet blij mee. ![]() Maar je ziet ze gingen voor haar op de knieen. ![]() Verder veel caravans en aanhangers gehad. De volgende meeting laat ik weer weten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker ding, ik had der wel aangehouden maar geen bekeuring geschreven wel der tel. nr gevraagd
![]() |