![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up!
o.a. 5-deurs GTI ex- en interieurdelen toegevoegd!
|
|||
|
|||
![]() hey heb je die leren pookzak nog liggen?
|
|
||||
|
||||
![]() Die is een paar weken geleden verkocht.
Ik heb gelijk even de 1e post opgeschoond, zijn wat delen verkocht inmiddels.
|
|||
|
|||
![]() Pieter,
Ik zoek voor m'n MKII wat kleine rommels: bevestigingsdopje van het afdekplaatje in de achterklep en twee van die bevestigingsdoppen voor de zijpanelen achter. Die trillen bij mij namelijk omdat ik die doppen mis... Zal ik binnenkort gewoon 'ns langsrijden bij je in NdB? |
|
||||
|
||||
![]() Moet je gewoon doen. Alleen ben ik tegenwoordig niet meer standaard op zaterdag in de loods te vinden ivm gezinsuitbreiding thuis. We zouden voor volgend weekend af kunnen spreken?!
|
|||
|
|||
![]() Gezinsuitbreiding? Mag ik je feliciteren?
![]() Vrijdagavond zou ik bijvoorbeeld wel kunnen, of overdags: maandag, woensdag eind vd middag, donderdag... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je mag me feliciteren ja ![]() ![]() Ik denk dat me woensdag eind v/d middag wel moet lukken, maar kan ik je dan vantevoren nog even laten weten per sms? Ik ben namelijk morgen en woensdag op zakenreis en kom woensdag in de loop van de middag terug thuis.
|
||||
|
||||
![]() hallo ik zou wil graag een Hoofdremcilinder 16V, willen kopen,
zou je m per post kunnen versturen? |
|
||||
|
||||
![]() Natuurlijk, geen probleem! Stuur me even een PB voor verdere afhandeling.
|
|||
|
|||
![]() Beetje laat: maar bij deze dan gefeliciteerd met de kleine! Wanneer ben je binnenkort te vinden in de loods? Ik hoor 't wel!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! Ik ben sinds 9 oktober alleen op afspraak in de loods te vinden, heb geen vaste dagen (meer). ![]() P.S. We hebben nu ook een mooie 2-koloms hefbrug staan, I D E A A L ! ! ![]()