![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gerestaureerde Golf 1.5 CL 1983-04
Dames en Heren, Na 2 jaar van trouwe dienst bied ik mijn Golf te koop aan. Voor mijn werk rijd ik nu 18.000 kilometer per jaar. Dat is wat teveel voor een Golf die je in een goede staat wil houden. Misschien koop ik later wel weer een andere, want zo'n auto als een Golf MK1 vindt je nooit weer. Ik heb veel aan deze auto gedaan, dus ik hoop dat jullie mijn prijs respecteren. Ik vindt het een strakke prijs. Ik heb er zon 4300 euro in gestopt, dus zoals ik al zei graag respect voor de prijs. Hieronder een opsomming van de specificaties van de Golf en een aantal foto's. voor contact s.r.mulder@gmail.com / 06-36175748 Moet snel weg vanwege maximale reservering nieuwe auto. Merk: Volkswagen Model: Golf CL Motor: 1500 Bouwjaar: 1983-04 komend april 25 jaar, dus old-timer Versnellingsbak: 5-bak handgeschakeld (MK2) Uitvoering: 3-Deurs Km stand: 208500 Prijs: 2500 over de prijs is altijd te onderhandelen Meeruitvoeringen: Velgen 15 inch, Sportstuur, Dakraam, Koplampen met kruis (originele heb ik er ook nog bij) Chromen strips midden en onder, Wolfsburg schakelpook. Onderhoud: Ik werk bij Autobedrijf Tjeerdsma (VW-dealer) dus hij is goed onderhouden. De auto is aan een kleine beurt toe, maar dat kost bijna niets. In overleg kunnen we altijd iets regelen, dat ik het laat doen bij het bedrijf. De APK is tot November 2008. Verder zijn er bij de APK 2 Nieuwe banden onder gekomen. De andere 2 hebben 3,5mm profiel. Distributieriem vervangen bij 205000. Ook heb ik er van voor naar achteren een nieuwe uitlaat onder laten zetten. Verder heb ik toen ik bij ASK Autoschade werkte de auto helemaal geschuurd en over laten spuiten. Toen zijn er de volgende onderdelen nieuw op gekomen. Spatscherm Links- voor en Rechts-voor. Ook is het voorscherm vervangen. Ik heb er ook een Nieuwe voorruit met groene band in laten zetten. Later heb ik er ook nog een nieuwe voor en achterbumper op gezet.Er moet nog wel een ding de auto gebeuren, nieuwe bestuurders rijstoel, deze heeft zijn tijd wel gehad. Het is gewoon een goede auto, interresse? bel of mail me maar. Ik hoor het wel. Nog even wat foto's. Dit zijn wel mooie foto's maar een paar maand oud. De nieuwe bumpers staan hier nog niet op, ook de chromen lijsten onder en de uitlaat was hier nog niet vervangen. In de nieuwe voorbumper zitten trouwens witte knipperlichten en er zit nu een originele spoilerlip op en een originele nummer- plaat houder. Jongens ik kan er veel over zeggen, maar het is gewoon een mooie auto. Ik hoor graag van jullie. Groeten Stefan!!!!!!!!
't Knoal - the place to be - you'll see my mk1 there, everywhere Last edited by Stefan MK1 ask : 14-12-2007 at 23:46. |
|
||||
|
||||
![]() hmm gaaf dingetje heb um nog niet zine rijden in knoal en ik woon hier toch al meer als n jaar...
|
||||
|
||||
![]() Menace, wat rijd jij zelf dan?
Ik woon nu trouwens al 2 jaar in Stadskanaal
|
||||
|
||||
![]() up
|