![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by voklswien : 16-12-2007 at 16:19. |
|
|||
|
|||
![]() nice
![]() ziet er echt wreed uit zeker met die dikke wielen |
|
||||
|
||||
![]() thanks volkswien,thanks erik,thanks ripperke
|
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak zeg.
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een super velgen zeg
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak zeg,Vette Jetta hoor! Dikke wielen ook,Wat een super velgen zeg,
Thanks arne en slimmastershady en JurjenV __________________ __________________ |
|
||||
|
||||
![]() Je kon het toch niet over je hart verkrijgen die grijze Jetta te verkopen?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee , thanks boeie !! |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Oldscool.....
![]() effe een vraagje...... Ben jij de OldschoolBOB van MP? Zo ja, nog bedankt voor de CoBra Steenslagebeschermer, die zit nu dus op mijn nieuwe Jetta en niet meer op de Golf.... Ben er nog steeds zeer tevreden over ![]() Hierbij ff een fotooke: ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja dat ben ik ,ziet er goed uit de jetta !!
|
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Sven ,die witte is ook erg dik !
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks tiefflieger, en nog tevreden met de jetta ?
|
|
||||
|
||||
![]() Update de hella GT's zijn binnen vanmiddag effe snel gemonteerd !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeker nog tevreden.
Hij is nu helemaal in orde en ben hem nu een beetje naar eigen smaak aan het aanpassen ! Gaat ook niet meer weg, die fout maak ik niet meer ![]() Ben benieuwd naar de vorderingen van de grijze... |
|
||||
|
||||
![]() Oh dat is goed , volg je topic al een hele tijd die 8x16 vond ik niet mooi , die 15 inch staal verbreed vind ik echt vet staan .
En de grijze ja dat komt goed tot nu toe vind ik hem persoonlijk al super , maar nog lang niet af. |
|
||||
|
||||
![]() Wat is nu anders aan het jettalatje dan het golflatje?
|
||||
|
||||
![]() jettalatje is recht en golf latje is uitgesneden bij de lampen !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit past dus gewoon op een golf 2 front? Dan weet ik weer wat gedaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() word vet jettaatje,heb ook nog een jetta ma daar rijd mijn vriendin in,trek ik ook wel wat bekijks mee,maar is niet al te veel aan gedaan,wel verlaagd en zo zwarte alu's erop en en en,hahaha,kan uns proberen of ik un foto hierop krijg,die jetta gaat ook nooit meer weg...
|