|
||||
|
||||
mooi, ben benieuwd naar het vervolg.
is alvast een mooi kleurtje! |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Ralf!
Mooi wagentje, veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
Zoals beloofd enkele foto's:
achterspatbord: dit was dus de reden van de spatborden.... (reparatiefoto is van oude iegenaar en heeft dit gemaakt) Met 80 km/u van valkenswaard naar Oss, Magoed.. Een prachtig moment! Vanmiddag gewassen, maar niet genoeg licht meer voor echte mooie foto's, maar die komen vast en zeker! Gr Ralf Last edited by Ralfons : 24-12-2007 at 22:37. |
|
||||
|
||||
En je hebt het voorspatbord er meteen maar afgehaald?
Ik mis daar wel een stukje binnenscherm...
|
||||
|
||||
cool Ralf, toch nog snel gegaan met de aankoop!
kom zeker een keertje aangelopen binnenkort! |
|
||||
|
||||
Dat met t voorspatbord heeft de oude eigenaar gedaan das nu weer helemaal compleet!
Helaas zijn de 2 voorschermen van die neppe dingen.. Zo ook de bumpers... Misschien die nogeens nieuwe zoeken.. Magoed! Ook een tip van die beste man.. als extra 'startonderbreking' een schakelaartje erbij maken (bv van ene mistlamp) en die tussen contact en startmotor zetten... Mocht iemand t arme ding willen stelen.. dan zullen ze eerst die knop moeten indrukken Dus iemand nog wat liggen? En Misha.. Ik zie je wel x verschijnen! Moeten ze nog samen op de foto? Gr Ralf |
|
||||
|
||||
Als je'm in de stad parkeert en je vertrouwt het niet gewoon de bobinekabel in je zak steken
|
|||
|
|||
Of als Mr bean het stuur meenemen
Leuke aankoop en veel plezier er mee |
|
|||
|
|||
Ha Ralf,
Leuke car, jammer dat ie op Jeep veerpoten staat! Maar hopelijk komt dat wel goed, Gr Stijntje |
|
|||
|
|||
Moet elke auto verlaagd worden dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
1100 met hele korte bak...