![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mn vriendin had het rubber van de motorkapkabel in de parrafan gaar, en t gootje verstopt.
Hij leek in 1e instantie wel dicht omdat de kabel m op de plek houdt maar hij was gewoon afgescheurd. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is niet kapot dus dat kan het niet wezen. Trouwens een update in mijn koppelingsverhaal. Hier 3 foto's
![]() ![]() ![]() De druklager is helemaal naar zijn grootje gegaan... Daardoor is er zelfs een veer eruit gesprongen maar voor de rest zag alles er nog goed uit.. We hebben er ellen lang over gedaan maar het is gelukt. De auto doet weer koppelen. |
|
|||
|
|||
![]() Is snap het niet helemaal van die losse veer door het druklager, maar het is dus gelukt
![]()
|
||||
|
||||
![]() De druklager is kapot gegaan en een onderdeel is tegen de koppelingsplaat aangeschoten met zo'n kracht dat 1 van de veren eruit is geknald. Zoals te zien op de foto.
Ben blij dat ik niet verder kon rijden anders was ik nu nog minder blij geweest. We hebben trouwens wel heel erg veel gehad aan de howto die op polo86c.nl staat... Hij had nog wel wat uitgebreider gemogen maar het heeft ons wel geholpen. |