|
||||
|
||||
Imperial, zwart. Tbv. o.a. Golf 1
Zwart gecoate imperial, compleet met dragers etc.
Voor auto's met 'dakgoot' uiteraard. Universeel Prijs 65 euro Af te halen in Hardenberg (Overijssel) Mailen gaat het snelst: banka26[at]home.nl |
|
||||
|
||||
Goed bod is ook welkom hoor ;-)
|
|
||||
|
||||
Eén keertje omhoog nog dan.
Als je interesse hebt, roep maar een bod. Grote kans dat ie anders toch maar richting grof vuil gaat.. |
|
||||
|
||||
Past dit op Golf2?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als er zo'n dakgootrandje op een Golf 2 zit (ik heb geen idee), dan gaat het zeker passen. De imperial is namelijk verstelbaar. Excuus voor de late reactie. De imperial is er nog wel, wees gerust |
|
||||
|
||||
ja past op golf2
|
||||
|
||||
Quote:
Mag ik hier even vragen of de dakgoten van een Golf 1 en van een Golf 2 dus evenver uit elkaar staan? Is iedere dagdrager van een Golf 1 en 2 over te zetten? |
|
|||
|
|||
Heb je um nog?
|
|
||||
|
||||
als bovenstaande hem niet meer heeft, heb ik er nog wel eentje te koop staan (wil niet concurreren, maar als er meer vraag is heb ik hier nog eentje die weg mag)
Mag weg voor €75,- (de bovenkant is volgens mij aardig hetzelfde, bevestiging zijn andere pootjes) http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4KWOD4NU.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HEYMIQ4U.jpg Dit is de imperiaal, ik heb er ook nog 4 rubbers bij die tussen de haakjes gaan zodat de dakrand niet beschadigt(origineel). Passend op Golf 1 en 2 en denk ook op de dakrand van de kever of andere auto met gelijke dakrand.
|
||||
|
||||
Quote:
Waar is deze mogelijk af te halen?
|
||||
|
||||
Quote:
af te halen in Westbroek (tussen Utrecht en Hilversum. Via A27 of A2) Stuur maar pm als je wilt komen kijken. p.s. mogelijk kan ik hem langsbrengen als ik voor m'n werk in de buurt kom en Utrecht niet te doen is voor je.