![]() |
|
|||
|
|||
![]() a joh hij rijd alweer en is ons vergeten te melden hoe goed en lekker hij nu rijd
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Alles gaat goed, plannen worden gemaakt om de 1600 uit te bouwen. Dan kan ik beginnen met het schuren van de motorruimte! Verder ben ik onderdelen aan het verzamelen voor de wederopbouw van het GTI blok.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stille wateren hebben diepe gronden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kleine update!
Ben nog steeds bezig her en der onderdelen te verzamelen, was het eerst niet van plan aan te schaffen, maar liep er tegenaan. Nu pakkingen etc gaan bestellen voor het blok en dan is ie er bijna klaar voor! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ondertussen is de jetta onder het kleedje vandaan gehaald, even naar de wasstraat en meerdere ritjes door de omliggende dorpen. Kreeg toch jeuk om ermee aan de gang te gaan, zoals op de foto te zien is, is de 8v lip de 1e aanpassing van dit seizoen! Met wat geluk gaat de jetta aanstaande week naar Driesum (jettaracing) waar de motor uitgebouwd zal worden en ik met de motorruimte aan de gang kan gaan! |
|
||||
|
||||
![]() hier heeft precies iemand een erg dikke lip he .........
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() staat hem goed Johan ![]()
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 01-05-2008 at 09:05. |
|
||||
|
||||
![]() Even een klein vraagje tussendoor.
Wat zijn de maten van je Revo wielen? |
|
||||
|
||||
![]() 16x7.5 ET20 met achter een 5mm spoorverbreder!
|
|
||||
|
||||
![]() Knappe lip Johan! Gaat de goede kant op
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikke wagen gewoon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoooo, al weer een hele verandering Johan!!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() staat hem goed Johan
nu nog eens een kapje op het sleep oog .....en een US of A bumper setje kan dat kenteken ook wibberen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, dat kapje moet er nog even op. US bumpers ben ik niet van overtuigd, vind dit eigenlijk wel mooi, omdat bij euro bumpers de plaats van het kenteken logisch is, bij een US bumper moet je dit al onder de bumper wegwerken, erg storend in het beeld van de auto. Iedereen bedankt voor de leuke reactie's!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor de US bumper zijn ook originele VW kentekenplaathouders. Niet overal in de USA en Canada mocht/mag je zonder kentekenplaat voor rijden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
presies ...helemaal apart ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schiet nou eens op Johan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is eruit!
Foto's zijn wat onscherp, komt denk ik door de terpentine dampen! 1e avond: 2e avond: Nu verder met scotchbrite en thinner, subframe schoonmaken! |
|
||||
|
||||
![]() Een camera die last heeft van terpentine dampen?
![]() Schiet aardig op zie ik, wordt weer super netjes ![]() er niet te lang continu mee doorgaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klinkt mij ook een beetje raar in de oren ![]() ziet er goed uit, die motorruimte opnieuw in kleur zou wel het mooiste zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, de terpentine dampen vertroebelen de vaardigheden van diegene die de camera vast heeft! ![]() ![]() GOED BEZIG, ziet er weer netjes uit ... ![]() |