![]() |
|
|||
|
|||
![]() na lang wikken en wegen toch de knoop definitief doorgehakt
de g60 komt te koop ik heb de auto nu weer zo'n 1,5 jaar in bezit en na de aankoop van mij huisje is het leuke er wel vanaf helaas. heb er de tijd en het geld niet meer voor over, en vind het zonde om hem ergens in een schuurtje te laten wegrotten.. dus bij deze: de motor: -max bewerkte en gereviseerde g-lader met 68MM pully -268 graden nokkenas -spaghetti spruitstuk -63MM RVS uitlaat van EPS(zonder kat) met s-rohr eindstuk -HST-tuning chip -grijze injectoren -3,5 bar brandstofdrukregelaar -K&N inlegfilter -actief koolstoffilter verwijdert -retour lader dichtgemaakt maar heeft wel de carterontluchting aangesloten aan het onderstel is het volgende veranderd: -aluminium achterremklauwen van een golf4 -green stuff remblokken rondom -60/60 verlaging set met koni geel schokbrekers -rondom gevlochten remslangen het interieur en buitenkant: -siglachroom ruiten achter -polo GTI versnellingspook -zwart lederen interieur -electrische ramen(originele set) -enkele ramenlapper(lancia) -achterkant emblemen en logo verwijdert -slotloze deurgrepen -embleemloze grille met rode bies -donkere kruiskoplampen evt met bi-xenon -heldere rood/zwarte MTS achterlichten -bij aankoop 1,5 jaar geleden een nieuwe originele voorruit gemonteerd auto is kwa carroserie echt heel netjes en kogelhard vrijwel iedereen zal de auto kennen op de WRD's maar die zitten niet bij de koop inbegrepen :mrgreen: de auto wordt verkocht op originele 15" sebrings met 2 extra banden er is 1 klein dingetje wat er even gerepareerd diend te worden en dat zijn de drijstanglagers die hebben een opdondertje gehad :oops: is een reparatie van pakembeet 2 uurtjes en relatief goedkoop en voor de handige muiter zo gefixt ![]() ik zou hem graag gerepareerd verkopen, maar heb er simpelweg de tijd niet voor :| nieuwe onderdelen liggen tevens al klaar en zijn bij de prijs inbegrepen vraagprijs voor deze prachtige origineel nederlandse g60 is 4250 euro maar er valt over te praten ![]() pica's: ![]() de drukmeter ingebouwd in het linker luchtrooster: ![]() het gepolijste RAID HP stuur met verchroomde naaf: ![]() ![]()
![]() Last edited by skitzo : 02-05-2008 at 11:50. |
|
|||
|
|||
![]() oep
|
|||
|
|||
![]() mooie bak, zit er ook history bij deze auto en zo ja wat voor + vanaf wanneer tot wanneer? Km stand?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vanaf de 100.000km zitten vrijwel alle rekeningen bij de auto ![]() er zullen er misschien 1 of 2 niet bij zitten, maar zelfs van de kleinste dingetjes heb ik de rekening van ik heb tevens vanochtend nieuwe lagerschalen/carterpakking en boutjes besteld en die zitten bij de koop inbegrepen
![]() Last edited by skitzo : 02-05-2008 at 18:20. |
|
|||
|
|||
![]() auto is verkocht dus er mag een slotje op
![]()