![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey allemaal ik ben Vowa (oftewel Rick)
Helemaal VW/VAG minded. Maar mijn echte passie gaat toch wel uit naar Kevers. Ik heb nu zelf als daily driver een Seat Leon 20VT 4. Heb hiervoor een VW 1302 als daily driver gehad, maar die werd erg slecht en heb die verkocht. Door vele las klussen en kreeg ik even steeds minder zin in mijn echte liefje... Mijn VW 1200 kever uit 1959. Deze auto heb ik maar liefst 10 jaar in bezit, maar door tijd gebrek en geen zin om er aan te werken staat ie al 8 jaar stof te vangen. Maar de laatste jaren heb ik mijn zinnen toch voortgezet om er nu toch eindelijk eens mijn tanden in te zetten. Planning is eindelijk bijna rond en ik weet wat ik allemaal wil gaan doen met de kever. Echt veel zal ik niet verklappen... Moet wel een beetje spannend voor jullie blijven... Wat ik wel vertel is dat ie zwart blijft en dat het een Resto Callooker gaat worden, maar ja... Ben gestuit op wat kleine issues dus vandaar dat ik lid ben geworden bij dit forum. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Dus ik zal zeker wat topics/threads ga plaatsen. Hier wat foto's van mijn auto's: Dit is mijn huidige daily drive kanon... Veel lol op de rontondes en bochtige wegen en DRIJFNATTE wegen... Nothing beats 4 wheel drifting on a straight highway ![]() Dit is mijn restauratie project... Mijn 1:1 bouwpakket... Een plaatwerker heeft er voor mij een orgineel schuifdak van een 63-er kever in gelast... Het dak zat na het rondom klaar lassen maar 1MM uit het midden van mijn dak. En er zit 1 MINISCUUL deukje in mijn dak door de hitte en wringen van het metaal... Good JOB!!! dus... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo staat ie er nu al heel lang bij... Zielig he ![]() Deze foto is een bijzondere... Dit waren de eerste en de 25 laatste meters die ik reed in mijn kevertje... ![]() Dit was mijn voormalige daily driver... De roest heeft hem overwonnen... En mijn moed voor mijn 59-ertje was even een paar jaar in de schoenen gezonken. Groeten Vowa (Rick) ![]() Last edited by Vowa : 16-07-2008 at 18:56. Reason: I'm New! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier! Ik ben benieiwd naar je project topic!
|