![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geer... 'k was serieus... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat werkt zo niet ![]() blakband op de retour ![]() en dan erbij die buizen zijn veel te smal!!! straks ontploft z,n turbo ![]() altijd gaaf om sommige knutselaars zo bezig te zien... radiateur is van een honda mtx of zo.. Last edited by richard-polo : 21-11-2008 at 11:56. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben meer dan bekend met het fenomeen autostyle. Mijn ouders hebben voor een aantal jaren terug een bedrijf gehad in autoaccesoires. Top-Gear bij sommigen misschien nog wel bekend. Onder andere van die aluminium antennes (ontwerp van mijn vader). Bij autostyle/tepper is een groot deel van wat ze hebben imitatie. Je leverde een aantal en daarna werd het klakkeloos gekopierd. Weet nog wel een leuk verhaal over een bumperleverancier. Bedrijf had een setje bumpers uitgeleend om foto's te maken voor hun schitterende catalogus. Op de duur vroeg dit bedrijf ze uiteraard weer terug aangezien ze uitgeleend waren. Bleek alleen dat ze al gespoten en wel op een auto van een werknemer geschroefd waren.
|
||||
|
||||
![]() aangezien ik de topicstarter van dit levendige topic ben zal ik maar weer eens een duit in het zakje doen
de nieuwe topper http://link.marktplaats.nl/210208058 bondoking
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 23-01-2009 at 13:09. |
|
||||
|
||||
![]() Die laatst getaxeerde dagwaarde was van toen hij een maand oud was :P
Mooie laag plamuur trouwens, meer als 1 cm :S
|
||||
|
||||
![]() nah ja zeg, die dude is echt niet meer 100.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ik heb ff met mn mond half open staan kijken naar die foto's die gozer heeft professionele hulp nodig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt lachen die taxatiewaarde en dan over die onvakkundige Bob de bouwer uitbouw maar te zwijgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu begrijp ik ook waarom die vertrekt naar het buitenland, wegens wansmaak...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had verwacht dat hij dan naar Groningen zou gaan ofzo? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee want dan moest ie een breder bed kopen
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() want gronningers houden van dwarsliggen..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat gwn een nulletje teveel, 725 moet het zijn ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() beetle is wel ok...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is die beetle nou zo duur of dat huis zo goedkoop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tis dat Hoogvliet zo'n klote plek is om te wonen, maarre... das nie duur...