![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je gelijk in,hoop dat de tijd et weer zal helen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tnxx,dat gaat weer goed komen... 8) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En intussen zitten ze hier stil ? Think again ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het oude vwforum had meer dan 3000 leden en groeide wat uit zijn voegen. Het is denk ik wel goed dat er straks 2 forums/fora naast elkaar bestaan om alle vw-amateurs (=liefhebbers) te kunnen bedienen. Respect voor michelvr6 dat hij het initiatief neemt de vertrouwde domeinnaam over te nemen en er een nieuw forum wil bouwen, ondanks alle modder die hij hier over zich heenkrijgt. Al kun je, gezien het vrij anonieme karakter van de leden, nooit echt controleren of de oude eigenaar zich er nog mee bemoeit, maar goed. Laten we niet gelijk alles van elkaar afkraken en kijken wat het wordt.
|
|
||||
|
||||
![]() je kunt ervan uit gaan dat er een nieuw team mee bezig is,totaal niemand van het oude team!
en idd vw scene en vw forum kunnen prima naast elkaar draaien,ieder is dan vrij in keuze waar heen te gaan of beide.. |
|
||||
|
||||
![]() beide een link plaatsen ?????
|
||||
|
||||
![]() is een mogelijkheid,is wat ons betreft geen probleem als we online zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat ik momenteel niet veel online ben heeft andere reden maar dat gaat jou verder niks aan. Je moet niet gelijk je conclusies trekken, dat doen er al teveel. :x |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ligt het aan mij of snap ik jouw reactie niet op mijn reply ? Ok we hebben het allebei over fruit maar ik hb het over appels en jij begint over peren ... |
|
||||
|
||||
![]() Ligt niet aan jou Gert....
Ik vraag me af wie er zijn conclusies al getrokken heeft als ik sommige reply's lees... (in het algemeen!)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Slotje dan maar ?
|
|
||||
|
||||
![]() Zou wel wijs zijn ja dit schiet ook niet op.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, misschien kunnen we elkaar wel van dienst zijn, en de sites elkaar aanvullen op de een of andere manier... Ik neem later nog wel contact met je op hierover, okee? Bij deze een slotje, op verzoek.. |