![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Ik heb sind en half jaar een Polo 6N 1.4 en ben er eens rustig aan begonnen om hem goed uit te laten zien maarja dat stopte meteen al toen ik net 2 maanden men audio installatie erin had gezet want die had ik al van te voren gekocht en ging dan ook als eerste erin. Ik starte op een middag mijn auto en zette toen de radio aan en hij stond op 1 volume dus ik zet hem op 10 om iets meer geluid te hebben maar hij viel gewoon uit het niks achter helemaal weg ![]() Kan dit ook aan mijn accu liggen dat hij niet genoeg kan leveren? Opstelling: ![]() Special JBL Tweeters JBL Versterker JBL 16,5 cm boxen voren Infinity Boxen achter Bassbox JBL 1fahrad Condensator Pioneer Radio ( Beeldscherm ) Ik hoor graag tips etc van iedereen ALVAST BEDANKT! |
|
|||
|
|||
![]() Ik had hier een tijdje terug opeens ook zomaar last van... niks van mijn subwoofer deed het meer alleen me voorste speakers (maar die zitten niet op me versterker aangesloten).... Ik heb toen alle kabels maar is gekeke of er iets los zat o.i.d. maar niks mis mee.
Een week later zei me vader probeer eens een andere massapunt te zoeken... dus ik het een stukje metaal van binnen kaal gemaakt en die kabel daar vastgemaakt en alles deed het weer :S ![]() Dus als jij het nog niet geprobeerd heb... probeer eens een andere massapunt te zoeken/maken. Kris. |
|
|||
|
|||
![]() ik had van de zomer ook dat mijn radio en de rest van mn instalatie niks meer deed, dit lag aan de remote draad, deze maakte namelijk ergens minimale kortsluiting.
suc6 |
|
|||
|
|||
![]() - zekeringen nakijken, ook van de versterker(s)
- massa van de versterkers+radio+accu(s) - remote van je radio - RCA's
![]() |