![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan ik ook eens wat winnen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog een leuke actie er bij , word gesponsord door vepra auto,s uit Harkema.
Er word een mooie leuke polo verloot , lootjes kosten €3 per stuk en 10 voor €25 , de polo word verloot na onze prijsuitreiking . Het gaat om een 82er polo 1.3 i wegenbelasing vrij . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() open dak bel/vrij verlaagd
![]() T.E.A.L (tegen elk aannemelijk lot) ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() Last edited by sdi-tje : 04-05-2009 at 09:26. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kijk er al weer naar uit net als voorgaande jaren.....
Waarschijnlijk aanwezig met de caddy dit jaar ipv de Golf..... Ps...Gister de witte polo hierboven nog even in real life bewonderd... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes Ronny..
|
|||
|
|||
![]() leuke actie Femme
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje Alberto, idee komt niet alleen van mij hoor.. ![]()
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn ![]() ![]() Last edited by Beetlefreak : 03-05-2009 at 16:12. |
|
|||
|
|||
![]() Is het vooraf inschrijven voor de deuken dokter of vol is vol ?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij doet het toch maar ![]() mooie reklame voor Vepra ![]() Quote:
was altyd vol = vol . nu weer denk ik ook omdat een deuken drukker nooit weet hoe lang hij bezig is . dus als je er vroeg bent , maak je de meeste kans ![]() vroeg plassen Jan ![]() Last edited by Alberto : 03-05-2009 at 08:28. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt vol=vol , maar hij staat er de hele dus zal wel goed komen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Polo stond tijdje geleden in drachten te koop bij garage Terpstra.
Laatst stond hij een tijdje in oudehaske nog. Last edited by Domi : 03-05-2009 at 09:47. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() bliksem nog 6 weekjes! dat wordt alweer veel te krap
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja inderdaad ben ook nog niet klaar... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar we zijn er wel klaar voor ![]() ![]() hopen op mooi weer en lekkere opkomst ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog nooit een auto gezien die klaar is en als de omstanders denken dat de auto helemaal af is dan heeft de eigennaar wel iets want hij denk dat nog veel beter kan!
![]() maar grappig polotje ik neem al vast 10 lootjes! |
|
|||
|
|||
![]() Was al van plan te komen, weet alleen nu dus dat ik ook geld moet meenemen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Topactie ![]() ![]() Nu maar hopen dat het allemaal goedgaat met de loting ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou voor mij wordt het niet krap! Hij staat gewoon al helemaal klaar in de garassie!
Aanwezig de 14e... |
|
||||
|
||||
![]() Nog 6 weken en dan lekker logeren bij Marco (mister Cool), Dus ik ben er eens uitgeslapen en optijd. (altijdt optijd maar niet uitgeslapen).
Gr Ronnie