![]() |
|
||||
|
||||
![]() v
Last edited by only_g40 : 31-10-2009 at 16:50. |
|
||||
|
||||
![]() mooie polo die spoiler ziet er inderdaad niet uit .. Verder vind ik de folie op de achterruiten niet zo mooi en de uitlaat mag wel wat hoger . Gr joey
|
||||
|
||||
![]() Zo zie je maar weer wat een setje wielen en een verlaging met een auto doet.
![]() En een scheur vol onderdelen is ook altijd makkelijk natuurlijk. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat hok heeft mazzel gehad, als die knakker hem aan mij had verkocht dan was hij nu donor geweest.
|
|
||||
|
||||
![]() ik ben er ook wezen kijken!! ma volgens mij heeft die een flinke stoeprand geraakt, ik zag dat de balk krom was
![]() gelukkig maar als ik dit zo lees... ik hoop dat je de wagen eerst goed hebt nagekeken, want was is volgens jouw een mooie prijs? |
|
||||
|
||||
![]() Leuke polo, succes ermee
@joey_G40: zoals je kunt lezen geeft Mitchel in zijn post al aan dat de uitlaat eronder heen gaat. Dus hoger hangen hoeft dan niet ![]() ![]() ![]() De blindering is ook niet helemaal mijn ding, lekker orgineel laten. (buiten mooie wielen en een leuke verlaging dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() v
Last edited by only_g40 : 31-10-2009 at 16:51. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een audi 50 gekocht met een polo G40 blok.
maar is nog niks van aangesloten. ik kan niet door de kleppendeksel heen. hebben jullie wat foto's van aansluitingen? MVG |
|
||||
|
||||
![]() v
Last edited by only_g40 : 31-10-2009 at 16:51. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar een vw liefhebber in hart en nieren ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke polo. Uitlaat KAN ECHT NIET hoor.
|
|
||||
|
||||
![]() Polo ziet er al stukken beter uit
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha ja dat kun je wel zeggen ja:P maar heb je net nog een mailtje gestuurd ![]() spreek je... |