![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op mijn tellerhuis (golf1cabrio) zit tegen de toerenteller een vreemd groen blokje, waar een slangentje op past. Weet iemand waar dit voor is? En waar deze op aangesloten kan worden?
|
|||
|
|||
![]() Daar hoort een slangetje op die is aangesloten op je inlaat spruitstuk.
Als het goed is heb je ook MFA (drukknopje op je wisserhendel) . Het slangetje is voor je ecometer boven in je tellerklok en geeft aan hoe zuinig je rijdt via de boordcomputer (MFA) |
|
|||
|
|||
![]() ohh dus dat metertje kan wel echt werken? heb dat nog nooit werkend gezien!
waar moet dat slangetje aangesloten worden ergens? |
|
|||
|
|||
![]() In de motorruimte boven het kleppendeksel zit een T-stuk[teminste bij de GTI]waar de tellerbak met MFA fabriekaf inzit
|
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is die bij mij afgedopt.
hier kan ik dus gewoon een vacuüm slangetje opzetten, en dan moet het werken? ga eens op onderzoek uit! thnx |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je een golf 1 gti hebt (met verbruikmeter bovenaan), die werkt enkel als je naar 5de versnellings schakelt heb je boordcomputer met verbruik, die werkt in iedere versnelling |
|
|||
|
|||
![]() ja heb een gti met het metertje boven, en een verbruikmeter in de mfa.
de mfa geeft alleen altijd 4 liter op 100km aan, dus die werkt niet echt zoals het hoort. wijkt een beetje af lol. ga het eens proberen |