![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een vraag Ik heb een golf 1, nu wil ik er een 5 bak onder zetten
hij draait nu 4500 toeren bij 120. welk type 5 bak kan ik nu monteren zodat hij minder toeren gaat draaien en is dan ook plug and play. Ik weet dat ik de schakelstangen over moet zetten. Heb gehoord dat een 085 bak past, maar deze zijn zeldzaam en geen superkwaliteit. weet iemand mischien hoeveel toeren deze bak draaid bij 120??? Heb ook gehoort van een polo 6n bak 1500 met carberateurs?? ik wist niets eens dat ze een 6n carberateurs geleverd hebben en ook niet van een 1500 erin. maar moest dan wel me ophangsteun aanpassen de bak die er nu onder zit is een GT 4bak met de volgende overbrengings verhoudingen en welk toeren gebied heeft hij dan bij 120. Liefst rond de 3000 toeren. 1-3.445 2-2.050 3-1.348 4-0.964 Ben er serieus en al een tijd mee bezig en ik kom er echt niet meer verder mee. zou ik er mischien iemand over kunnen bellen die er meer informatie over heeft??? nu is me koppeling ook kapot, dus zou dan alles in 1x kunnen vervangen. wie helpt me uit de brand??? alvast thnx voor uw reactie. mvg Niels Verdoold |
|
|||
|
|||
![]() Kijk eens bij golf/jetta2
Staat een topic over |
|
|||
|
|||
![]() kan hem niet vinden... sorry..
mvg Niels |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thnx!!! voor je snelle reactie. was nog niet erg bekend met de site
![]() ![]() heb nu een bak gevonden.. een revisiebak van een polo 6N 1.6 Heb hem er nu onder hangen. alleen de motorsteun boven verlassen, en onderdelen zoeken voor het schakelmeganisme. Heb gelezen dat vw golf 2 1.3, golf 3 of ibiza 92-95, polo 6N of eerdere type past. Klopt dit 100% zodat ik op de sloop niets verkeerds haal? Mvg Niels alvast. Thnx |
|
||||
|
||||
![]() Zolang ze maar een zogenaamde 'smallblock' motor hebben past de versnellingsbak.
Ik weet niet hoe handig je bent, maar de baksteun verlassen is wel een vrij precies werkje. Mij was het in ieder geval niet helemaal gelukt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thnx voor je reactie
![]() ![]() passen van al die modellen de schakelstangen en schakelkastje+pook??? mvg Niels |
|
|||
|
|||
![]() je had een steun moeten maken voordat je hem in je auto hing, aangezien je je rubber ook nog indrukt van je steun, dus waarschijnlijk word het moeilijk om je blok er nu mooi recht in te krijgen! maar succes er mee! een 5 bakkie is wel beter en loopt mooier!
|
|
||||
|
||||
![]() knarfmk1 heeft een lasmal gemaakt om zelf een 5baksteun te maken, misschien je daar wat mee kan?
Nu komt je blok er idd scheef in te hangen, het blok hangt behoorlijk op de baksteun.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heel graag zelfs... weet jij zijn email of zijn telefoonnummer? thnx voor het meedenken... echt super mvg Niels |