![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
na het beeindiggen van me hobby wil ik me polo in onderdelen verkopen. de hele auto gaat compleet uit elkaar. g40 motor zonder lader zo goed als nieuwe k03 turbo van een audi 1.8t (10 km gelopen)met zelfgemaakte spruitstuk en downpipe computer met snelle chip stabilisator stang onder en boven 4 wielen met 80% banden deuren motorkap met booskijker extreme bumpers voor met onderspoiler elektrisch schuifkanteldak achterklep strak gemaakt maar moet overnieuw of bijgewerkt worden 4 schokdempers +veren ongeveer 4 cm verlaagd naven voor achteras aandrijfassen stuurstangen cockpit +dashboard lampen voor en achter g40 remkrachtverdeler volgens mij met abs pomp kachel ruitenwisser motor ruiten radiator + fan van honda civic en polo brandstofpomp en opvoerpomp voorschermen en nog zooi klein spul wat ik vergeten ben mail of bel maar als je wat wilt hebben puchzip@hotmail.com 0634929073 groeten Arjan |
|
|||
|
|||
![]() prijs verplicht!!
|
|
||||
|
||||
![]() van waar kom je?
is het een paarse polo g40 genesis? is de motorkap nog mooi? wat vraag je voor de motorkap? de kachel functioneerd zonder piepen? dat was het wel ![]() grtz.
|
||||
|
||||
![]() voor elk onderdeel moet een prijs vermeld worden, elk onderdeel zonder prijs zal verwijderd worden.
|
|||
|
|||
![]() hoi
na het beeindiggen van me hobby wil ik me polo in onderdelen verkopen. de hele auto gaat compleet uit elkaar. g40 motor zonder lader 700 zo goed als nieuwe k03 turbo van een audi 1.8t (10 km gelopen)met zelfgemaakte spruitstuk en downpipe 300 computer met snelle chip 100 stabilisator stang onder en boven 50 4 wielen met 80% banden 150 deuren 50 motorkap met booskijker extreme 40 bumpers voor met onderspoiler 50 elektrisch schuifkanteldak 50 achterklep strak gemaakt maar moet overnieuw of bijgewerkt worden 40 4 schokdempers +veren ongeveer 4 cm verlaagd 125 naven voor 50 achteras 50 aandrijfassen 75 stuurstangen en stuurhuis 100 cockpit +dashboard 50 lampen voor en achter g40 75 remkrachtverdeler volgens mij met abs pomp 75 kachel 30 ruitenwisser motor 25 ruiten 50 radiator + fan van honda civic en polo 50 brandstofpomp en opvoerpomp 25 voorschermen 25 prijzen in euro's en nog zooi klein spul wat ik vergeten ben mail of bel maar als je wat wilt hebben puchzip@hotmail.com 0634929073 groeten Arjan |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi geert kom uit velp bij arnhem nee helaas het is geen paarse de motorkap is nog wel mooi en de kachel doet het zonder piepen ja groeten Arjan |
|
||||
|
||||
![]() oke, jammer van de motorkap. heb je trouwens een polo 2f? en heb je de mistlampen ook nog?
zou dan wel interesse hebben in je mistlampen en je kachel. grtz.
|
|||
|
|||
![]() ja heb een polo 2f mistlampen heb ik helaas niet
maar ga de polo dit weekend demonteren dus dan leg ik de kachel apart voor je groeten arjan |
|
||||
|
||||
![]() oke jammer dat ik dan alleen de kachel nodig heb. dan kijk ik nog even verder. toch bedankt.
grtz.
|
||||
|
||||
![]() Spruitstuke met turbo en downpipe: passend voor g60?
|
|
|||
|
|||
![]() hoi pedaalemmer
weet ik niet of het passend is het spruitstuk is handgemaakt en de downpipe ook groeten arjan |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() klopt mipmip dat is hem
groeten |
|
|||
|
|||
![]() Zou je mij het nummer (bosch) van de computer kunnen doorsturen, aangezien ik nog en computer zoek maar hier veel typen in zit!.
\ Mvgr Anno |
|
|||
|
|||
![]() hoi dapain
bosch nr is 0261200330 df1 030906022 c groeten arjan |
|
|||
|
|||
![]() zo de polo is gedemonteerd