![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gister aaf rond half 11 bij de macdonalds in goutum een mk3 cabrio laag op bbs rs. Zag er goed uit. Ik was zelf in een dikke subaru mini jumbo:P.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze staat naast mijn werk. Is van de eigenaar van bikelife in roden. Toevallig ook nog bij Rijpma geweest?? Gr Jan. |
|
|||
|
|||
![]() net op de A4 bij Leiderdorp richting Den Haag . Een bruine T1 en (ik dacht) een blauwe 1600 er achter aan
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kom nu de hele week al zo rond 16:15 tussen Eestrum/Noordburgum en de rontonde Buitenpost/Surhuisterveen/Drachten [die bij de Q8] een verlaagde grijze Golf mk1 op BBS tegen. Elke keer netjes de hand omhoog, maar wie is dat eigenlijk?
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat zal ik dan wel zijn als jij in een lage jetta rijdt ziet wel mooi uit.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() o ja de q8 kan ook wel kloppen want daar werkt de vrouw,als het goed is staat hij morgen vroeg ook weer.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik rij inderdaad in een lage witte Jetta. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een beetje een afwijkende gespot:
Ik las in de Prov. Zeeuwse Courant een artikel over ene meneer Konings uit Molenschot. Deze meneer restaureerde en reed met Morris Minors. Is dat niet de vader van onze aviateur Stijn? De PZC is trouwens onderdeel van het Wegener-concern, dus misschien is hetzelfde artikel ook in andere kranten van Wegener verschenen. Greetz Ron |
|
||||
|
||||
![]() Dat lijkt indernaad wel heel verdacht op de pa van Stijn.
|
||||
|
||||
![]() vandaag een in legerkleuren gespoten t3 gespot op de a44 richting den haag, vast voor de meeting
![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag 13:00 uur op de industriestaat in Horst (aan de maas) een RODE scirocco MK1 (nee niet de mijne
![]() zag um maar even maar zwaar geluidje en wel laag volgends mij met iets van zilvere cupjes er onder... top, een rocco 1, maar waarom een rode! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gerben vanavond in de diesel in Damwoude !
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend een polo classic ofzo. Ik stak mijn duim op.
![]() Rond 7.15 / 7.20 op de snelweg A7 richting leek.
|
||||
|
||||
![]() ![]() he cool dat je mijn corrado gespot hebt. het is alweer een tijd geleden maar zie het nu pas. ik heb de corrado eigenlijk maar heel even gehad. hij stond eigenlijk al een paar jaar daar in de straat, maar nog zwart en van een andere eigenaar. hij is alleen helaas alweer verkocht, maar niet ver van huis gelukkig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan alleen maar Henk zijn, kun je dat artikel evt scannen? |
|
||||
|
||||
![]() De corrado wat voor kleur is dat, erg vet.
|
|
|||
|
|||
![]() Alweer een paar dagen terug:
Haarlem, vlak bij de Haarlemmerhout, blauw witte T2 met een gepoedercoate motor, helaas was dat bluspoeder. Gelukkig niet helemaal uitgebrand!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Ernst, ik had die krant op mijn werk laten liggen. Vandaag nog gezocht, maar deze was al opgeruimd. Greetz Ron |