![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
beetje maar , maar dat komt goed ....nieuwe asbak zit er al in ![]() Cartec doet wonderen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
D'r zijn toch van die bedrijven die je auto compleet vacuüm zuigen. Die krijgen elke geur er uit, wat overblijft is de geur van de materialen in de auto. Stoffe bekleding, leer, plastic, metaal... etc.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Last edited by Alberto : 28-07-2009 at 08:58. |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd Alberto, plaatjes schieten he!?
Succes ermee! |
|
|||
|
|||
![]() Toch maar aan de witte ?
Niks mis mee, van de Jetta's die ik heb gehad vond ik de witte zelf het mooiste. Front al snel aangepakt, beetje wielen en een verlaging en meer is niet nodig. Ben benieuwd ! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Die kennen ze in het zuiden van het land nog niet. Daar hebben ze nog veger met blik en een mattenklopper . ![]() Rallye-front had je nog liggen??? |
|
|||
|
|||
![]() front was nog op voorraad ....
![]() en was toch met de bumper bezig , dus gelijk er maar in gezet was de planning niet , want het totaal plaatje is nu beetje vreemd met 14 inch staal en op normaale hoogte ![]() plaatje van de achter kant met nette bumpert ![]() Last edited by Alberto : 28-07-2009 at 08:51. |
|
||||
|
||||
![]() Laat je de banden leeglopen, zakt ie weer 10cm
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er nu al netjes uit. Kijken wat je nog meer gaat verzinnen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ziet er weer netjes uit Alberto..!!! ![]() wel raar om te zien dat ie bij iemand anders voor de deur staat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hij heeft vannacht zelfs binnen gestaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wow dan heeft ie het bij jullie beter dan bij ons ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neen lieve Albèr... ![]() Heel je auto wordt dan vaccuüm gezogen, dus niet enkel 'n rond oppervlak met 'n diameter van zo'n 3-4 cm. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt een beetje vreemd, een beetje auto is nogal 'lek' dus het is iig een knap kunstje als het echt zo gaat.
|
|||
|
|||
![]() Lieve Chris , lijkt me ook erg moeilijk ...
omdat een auto niet pot dicht is ....zie de link graag komen van je ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zodeju Albér!
Dat wordt een knappe Jetta zo te zien! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! |
|
||||
|
||||
![]() Toen ik daar was om de Zenders op te halen, hoorde ik je idd nog zeggen dat je wit niet mooi vond :P. Ik vind het zeker wel een net dingetje! Als deze net zo mooi wordt als de andere, dan komt het meer dan goed!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() een rooklucht gaat er nooit 100% uit. Een paar dagen in de zon met ramen/deuren dicht en de lucht is weer (in mindere mate) aanwezig.
Ik geloof dat ze dat met een Ozon apparaat doen, een nacht in de auto laten staan en de geur zou weer helemaal geneutraliseerd zijn. Wat ook goed werkt; alle stoelen/matten/bekleding uit de auto en met een stoomreiniger alle delen reinigen. Zo heb ik dat ook met mijn polo gedaan. Is even werk, maar het scheelt echt een hele hoop.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben er al even door geweest met de alles reiniger van cartec dikke drap kwam van het plafon af zetten ![]() Daarna een sopje ruikt hij al stukken frisser ![]() Stoelen moeten toch even goed schoon gemaakt worden dan is 80% van de rook geur wel weg Want zo geel was hij nu ook weer niet ![]() Vanmiddag al even contact gehad met de handelaar in schroefsetjes die zijn ook onder weg ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nette auto Alberto mooie basis
![]() |