![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey jong.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is echt zo ...wit is geen kleur .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Technisch gezien niet
![]() Alleen de manier waarop je het zegt ![]()
|
||||
|
||||
![]() je weet van wie het komt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd hoe deze eruit gaat zien, wit is de sjit!
Wit is een mengsel van alle kleuren uit het zichtbare gedeelte van het spectrum. Zuiver wit licht heeft geen tint en is daarom technisch gezien geen kleur, maar een achromatische kleur of een grijstint. Desondanks wordt wit over het algemeen wel degelijk als kleur beschouwd. Het is geen bonte kleur. Licht wordt als wit ervaren als de drie typen kegeltjes in het oog in dezelfde mate worden aangesproken. Dat is bijvoorbeeld het geval als licht binnen het deel van het spectrum waarvoor het menselijk oog gevoelig is, voor alle frequenties even intens is. Een witte lamp zou alle kleuren even sterk uitstralen. Daarom wordt wit ook wel een optelkleur genoemd, omdat wit uit alle kleuren van het spectrum bestaat. bron wikipedia ![]()
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 29-07-2009 at 15:08. |
|
||||
|
||||
![]() kreas weintsje kerel,dit wurd vast wol wat.....!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inburgerings-cursus gemist??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij die noorderlingen klopt de chromosoompjes-huishouding niet helemaal geloof ik...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Vandaag naast de Golf van Gerk *edit Martine* , toch even met de Jetta bezig geweest De koffer bak is weer netjes , versterker en sub netjes vast gezet Binnen kant schoon gemaakt , de stoelen en bekleding is weer netjes schoon en blauw . En hij begint weer lekker te ruiken ![]() voor de rokers onder u ....dit is geen cola , maar vuil van de rook die u uit blaast ![]() wachten is nu op de schroef set , en de wielen ![]() zit nog beetje nivo verschil in met de grijze Jetta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sorry Alberto, ik zal in mijn auto's niet meer roken.
hoef jij niet zoveel te poetsen... ps.. tis al een stuk mooiere auto geworden heb al bijna spijt dat ik hem weg heb gedaan. keep up te good work!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() want achter in de auto kwam er echte cola van het plafon zetten ![]() auto is al weer aardig aan de goeie kant hoop dat ze 16 augustus mee kan naar de Speed meeting in Helendoorn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes.................dat wit
![]() zoals al gezegd: wit is da shit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
A.B.Wie? ![]() De Jetta begint in ieder geval al ergens op te lijken, en schoonmaken is nooit verkeerd. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt ik deed altijd wel mijn raampie open. maar ben wel tot de conclusie gekomen niet te roken in mijn auto's in mijn vento en TT rook ik niet. ben benieuwd hoe hij gaat worden!!! Vind het nu al een hele verbetering ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jetta word idd weer netjes,vind het rallye-front hier wel minder opvallen dan in een golf. komt waarschijnlijk omdat een jet al rechthoekige koplampen heeft
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen vroeg stond TNT al op de deurbel te drukken hier ...
Een pakketje ..ding is lood zwaar man, doe open ..hoor ik achter de deur weg komen ![]() Het was het pakketje met de nieuwe schroef set van SKG kijken of we dat er vanavond nog even onder krijgen bedankt Chris voor de snelle service ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zit de set er al onder alberto ?
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() hier in t noorden is het om 13:49u nog geen avond.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Maar word hem vanavond niet meer , er is wat drukte tussen door gekomen hier . Word volgende week , dan gaan gelijk ook de wielen er onder Als de man nog even reageerd teminste ![]() |