![]() |
|
||||
|
||||
![]() (omdat ik niet wist waar ik dit moest plaatsen, en ik het geen off-topic vindt, heb ik het onder 'onderdelen te koop' geplaatst)
TE KOOP AANGEBODEN: In Nederland zeer unieke Haynes Repair Manual !! Ik quote: Haynes Repair Manual Based on a complete teardown and rebuild Models covered: All Volkswagen Rabbit, Golf, Jetta, Scirocco and Pick-up models with a gasoline engine 1975 through 1992 Includes essential information for today's more complex vehicles ![]() ![]() ![]() ![]() Oftewel; zo'n beetje alle benzine Mk1's en Mk2's. Dit twee centimeter dikke boek (pagina nummering is beetje vreemd, verdeeld in subcategorien) op A4 formaat, is in nieuw staat! En echte musthave voor eigenaars van een USA Volkswagen, voor de heb of voor de verzamelaar. Zal zeer gaaf staan achter de voorruit van een USA VW op een meeting o.i.d.. Het boek komt uit The States. Echt alles staat erin: schematische weergaven, exploded views, talloze foto's, stappenplannen, afstelgegevens en -waarden, electrische schema's, werkelijk alles! Uiteraard in het Engels, maar zeer duidelijk omschreven. De prijs voor deze VW-bijbel is € 50,= exclusief de verzendkosten. Ophalen in Den Haag is natuurlijk ook een optie. Bij interesse even een PB sturen a.u.b. MVG, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Grapjas...kijk eens op Bol
![]() |