![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie MKII
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
![]() Die rooie
![]() je had alleen de foto van de achterkant beter niet kunnen posten ![]() dan was het voor mij een dikke bak gebleven. |
|
||||
|
||||
![]() Die zit toch ook aan de internationale kant van 't forum?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd, en de heldere achterlichten icm de niet heldere voorkant vind ik niet zo'n goede keuze. Maar ieder z'n ding.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt, is z'n eigen auto..
|
||||
|
||||
![]() Super mooie auto maar dat zijn mijn punten ook en natuurlijk zonder kentekenplaten zijn de auto's altijd mooier.
Maar desalniettemin mooie auto en gelukkig ieder z'n eigen smaak rijden we gelukkig niet allemaal in dezelfde. Ps: Welly mijn Pb ontvangen?
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zonde van die wielen ..
|
||||
|
||||
![]() lensjes.....
|
|
||||
|
||||
![]() Ja.. toch echt wel wezenlijke verschillen, spaken (ogen) veel vlakker en die afschuwelijke middendop met die schroefjes
![]()
|
|||
|
|||
![]() En er zit steenslag op de motorkap
![]() Of iemand heeft zich staan wanken voor de auto en is een klein vlekje vergeten ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die Golfjes MK2 vind ik geweldig, als kind al, toen zei ik al "als ik later groot ben wil ik z'n auto" De hele buurt reedt in die auto's, (de toenmalige jeugd).
Ik ben hier vandaag net nieuw, via een vriend van mij, ik rijdt nu zelf al weer jaren in een golfje 2. En ik vind het nog steeds mooie wagens, zeker nu ik hier al die foto's heb bekeken. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dik project, maar die wielkasten en die uitlaat kunnen echt niet... het interieur matched trouwens ook niet echt mooi met het exterieur imo.
|
||||
|
||||
![]() Wel mooi dat zo'n Amerikaan dan juist weer EU bumpers en lampen monteert
![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is het een EU golf. Hij heeft ook de sleepogen aan de carros zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van mijn post op pagina 83. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben ik niet echt met je eens, ik vind het net wel een mooie combinatie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat de mijne hier ook tussen mag, is wel winter modus maar in mijn ogen best een mooie auto nu.
Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 13-12-2009 at 18:06. |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen Ronnie, had alleen, ook al zijn het wintervelgen, ze wel even netjes gespoten...