![]() |
|
|||
|
|||
![]() heel mooi project,goed bezig.en de velgen nee,zou wat anders zoeken.maar dat is ieder zijn eigen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm, oke. Maar als de voorkant weg is, dan..dan.. wordt dat dus je motor in gezogen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niiiiiiiicccccccccceeeeeeeeee
|
||||
|
||||
![]() mooi werk, jammer van de wielen moet toch wel wat mooiers voor te vinden zijn imo
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yeah you're right! ![]() Weet ook precies het moment dat hij naar binnen werd gezogen, remde net af voor een stoplicht in de stad Groningen, schakelde terug en licht sprong op groen. Beetje gas en ja, hoorde een raar geluid, zoeeff en toen plof. Motor maakte wat spatjes werd beetje te heet. Uiteindelijk op een parkeerplek naast de weg, motorkap open. Weg was het filter. Nou ja kon er niets meer aan veranderen. Daarna niks meer aan de hand. |
|
||||
|
||||
![]() Goed werk zo te zien en zo als je dit hebt aangepakt moet het ook, veel respect voor al je werk. Zal hem vast nog wel een keer spotten op een meeting. Veel succes met de verdere opbouw/afwerking.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Veel mensen die deze velgen niet passend vinden ![]() Met uitzondering van de BBS-en, die ik veel tegen kom, want deze heb ik onder de auto gezien en het is niet mijn ding. Heb deze velgen gekozen omdat je ze niet op elke hoek ziet op een golf 1. Het maakt de auto net iets klassieker en door het niet zo vaak gebruikt, stukje unieker. Naar mijn idee robuuste stoere velgen voor een klassieker. Op het lijstje staan nog OZ turbo's, maar die zijn ook 2-delig dus vallen ook af. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben het wel VOLLEDIG met je eens! |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat een paar kleinere bandjes een stuk beter staan. Voor de rest erg leuke golf
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neem aan dat het dan gaat ballonbanden? Heb nog RSL velgen liggen met 175/50 bandjes om 13" 7J. Dit heb ik geprobeerd maar dat is te klein... Vult dan niet genoeg de wielkast. ![]() Daarbij niet te spreken over de wielspin, geluid en comfort van deze dikte banden. Hou ze er lekker onder. Al moeten de voorste banden toch wel weer vervangen worden. |