Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 23-12-2009, 14:10
wiljan wiljan is offline
Forum Regular

heel mooi project,goed bezig.en de velgen nee,zou wat anders zoeken.maar dat is ieder zijn eigen
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 14:16
EelcoB's Avatar
EelcoB EelcoB is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by henkiehenk
Zijn Pipercross Ram Sockets, of filter sokken. Je kan ze inderdaad zo erover heen schuiven.

Moet wel zeggen dat ik het slechte kwaliteit vind. Na 3 maanden rijden was de eerste sok het voorste gedeelte afgescheurd, dus geen voorkant meer.

Heb een contactje liggen voor filterscreen's. Dit zijn filters gemaakt van gaas en daar tussen een synthetisch stof en die clip je op de kelken.
Alleen moeten deze uit de U.S. komen en om vier van die filtertjes op te sturen .

Hmm, oke. Maar als de voorkant weg is, dan..dan.. wordt dat dus je motor in gezogen ?!
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 14:24
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Niiiiiiiicccccccccceeeeeeeeee
Old 23-12-2009, 14:39
bobby-digital's Avatar
bobby-digital bobby-digital is offline
No personal life

Send a message via MSN to bobby-digital

mooi werk, jammer van de wielen moet toch wel wat mooiers voor te vinden zijn imo
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 14:39
henkiehenk's Avatar
henkiehenk henkiehenk is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Hmm, oke. Maar als de voorkant weg is, dan..dan.. wordt dat dus je motor in gezogen ?!

Yeah you're right!
Weet ook precies het moment dat hij naar binnen werd gezogen, remde net af voor een stoplicht in de stad Groningen, schakelde terug en licht sprong op groen. Beetje gas en ja, hoorde een raar geluid, zoeeff en toen plof. Motor maakte wat spatjes werd beetje te heet.

Uiteindelijk op een parkeerplek naast de weg, motorkap open. Weg was het filter. Nou ja kon er niets meer aan veranderen. Daarna niks meer aan de hand.
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 15:10
A.D GOLF1 1976's Avatar
A.D GOLF1 1976 A.D GOLF1 1976 is offline
Postwhore

Goed werk zo te zien en zo als je dit hebt aangepakt moet het ook, veel respect voor al je werk. Zal hem vast nog wel een keer spotten op een meeting. Veel succes met de verdere opbouw/afwerking.
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 16:18
henkiehenk's Avatar
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by bobby-digital
mooi werk, jammer van de wielen moet toch wel wat mooiers voor te vinden zijn imo

Veel mensen die deze velgen niet passend vinden Wat is naar jullie mening dan van een passende velg?
Met uitzondering van de BBS-en, die ik veel tegen kom, want deze heb ik onder de auto gezien en het is niet mijn ding.

Heb deze velgen gekozen omdat je ze niet op elke hoek ziet op een golf 1.
Het maakt de auto net iets klassieker en door het niet zo vaak gebruikt, stukje unieker. Naar mijn idee robuuste stoere velgen voor een klassieker.

Op het lijstje staan nog OZ turbo's, maar die zijn ook 2-delig dus vallen ook af.

Reply With Quote
Old 23-12-2009, 17:31
EelcoB's Avatar
EelcoB EelcoB is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by henkiehenk
Heb deze velgen gekozen omdat je ze niet op elke hoek ziet op een golf 1.
Het maakt de auto net iets klassieker en door het niet zo vaak gebruikt, stukje unieker. Naar mijn idee robuuste stoere velgen voor een klassieker

Ik ben het wel VOLLEDIG met je eens!
Reply With Quote
Old 23-12-2009, 17:57
GaryVW's Avatar
GaryVW GaryVW is offline
VW Addict

Ik denk dat een paar kleinere bandjes een stuk beter staan. Voor de rest erg leuke golf
Old 23-12-2009, 18:45
henkiehenk's Avatar
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by GaryVW
Ik denk dat een paar kleinere bandjes een stuk beter staan. Voor de rest erg leuke golf

Neem aan dat het dan gaat ballonbanden?
Heb nog RSL velgen liggen met 175/50 bandjes om 13" 7J. Dit heb ik geprobeerd maar dat is te klein... Vult dan niet genoeg de wielkast.
Daarbij niet te spreken over de wielspin, geluid en comfort van deze dikte banden.

Hou ze er lekker onder. Al moeten de voorste banden toch wel weer vervangen worden.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules