![]() |
|
|||
|
|||
![]() donkere golf 4 met dikke wielen en vw-forum plaat bij de achterruit gespot bij de kinderen autosloop in geldrop .. ik was met me mk2tje stond iets verderop
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jij hebt het toch gezien op een site???? Zet de link hier eens neer. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moet kunnen toch ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag op de a27
![]() En ruurd zijn oude corrado g60. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Gisteravond gespot in burgum. Last edited by jelger : 24-01-2010 at 16:19. |
|
||||
|
||||
![]() Marco weer naar het poolcentrum geweest?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mr.Cool
![]()
|
||||
|
||||
![]() Witte corrado bij amersfoort afslag de hoef, kwam voorbij in een groene bakbus.
|
|
||||
|
||||
![]() gister bij frietkot het liesbos in breda: een zilveren golf 2 oud type met smalle bumpers.
|
||||
|
||||
![]() Er stond vandaag op de RDM campus in Rotterdam een zilveren Jetta 1, is die toevallig van iemand hier?
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag om vier uur, half vijf, een stuiterende knalgele Golf mk1 in Landgraaf.
|
||||
|
||||
![]() dat moet hem zijn geweest.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wel, met vrouwelijke bestuurder.
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend om half 9 in Apeldoorn.
Golf 1 (donkere kleur). Heldere rood/witte achterlichten dacht ik te zien. Op de Laan van Westenenk. Vlakbij Wegener Uitgeverij.
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend [rond half negen] op de Lange West in Drachten: verlaagde oranje Variant.
|
||||
|
||||
![]() @breadfan83
ook dat klopt het is de nieuwe aanwinst van mijn vriendin. ze heeft normaal een polo 6n maar die gaat een ombouw tegenmoet dus er moest nog een andere auto bij komen |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 16:15 op de A50 een verlaagde Polo G40 met z'n uitlaat op het wegdek... Tijd voor nieuwe uitlaatrubbers, of misschien nu wel een compleet nieuwe uitlaat
![]()
|
||||
|
||||
![]() @Ebut: Je spot ons (Bonne of Nienke) ook bijna altijd zeg
![]() ![]() Behalve toen een keer in de kringloop ![]() Ons zoontje moet om 9 uur op school zijn in Beetsterzwaag, daarna naar werk, daarom onderweg, variant is onze daily ![]() Grt Bonne en Nienke |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen Joentje bij het emmtec terrein, met de blauwe golf op de groene wielen
![]() ![]() Vanmiddag om 12:50 voor de honeywell op de rondweg in emmen, die witte passat USA vr6 variant die hier een tijd te koop gestaan heeft S*-**-**. Met een blonde mevrouw erin geloof ik. Vanmiddag op de rondweg tegen 16:45 een rode/bordeaux mk1 op donker grijs verbreed staal.
|
|||
|
|||
![]() Heb je niet gezien
![]() Die witte passat is niet diegene wat hier stond, wel dik ding idd.! |