![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hi,
Ik ben nieuw hier, maar ben al langer VW-fan. Momenteel rijd ik in een VW Golf VI GTI met Abt chip (260pk). Opgehaald uit Autostadt eind september. Voor mijn vrouw heb ik onlangs een VW Golf III Cabrio 2.0 Avantgarde gekocht, dus ook een GTI blok, maar dan met 115 pk. Voor meer info over mijn auto: http://www.autoweek.nl/autoreview/2...Golf-20-TSI-GTI ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, mooie MKVI heb je
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja we zien het hahaha welkom hier en have funn dikke gti erg lekker
|
|
||||
|
||||
![]() welkom,heb je review op AW ook even doorgelezen.
wat een ontzettend sneue reacties staan erbij zeg..... supergave golf,vind de VI persoonlijk ook net wat 'ruiger' overkomen.
|
||||
|
||||
![]() Lekkere dikke GTI, gaaf!
|
||||
|
||||
![]() Super auto en wat kunnen mensen zeiken zeg. Heel veel plezier hier en vele probleemloze kilometers.
|
|
||||
|
||||
![]() Vet hoor MKVI GTI...!!!!
![]() ![]() ![]() Welkom. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Allemaal bedankt!
Nu is het plan om de cabrio van mijn vrouw netjes te maken, maar de lente is er nog niet, dus dat komt goed! |
|
||||
|
||||
![]() Vette wagen!! Welkom hier op het forum.
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Mooie GTI!
|
||||
|
||||
![]() Echt een hele mooie GTI!
![]() Vooral dat Leer prachtig ![]() Idd erg domme reacties op jou review. Maar dan weet je ook direkt met wat voor niveau mensen je te maken hebt ![]() Succes met je golf en veel probleemloze km`s toegewenst. Zou de GTI Club Holland anders niet wat voor jou als GTI liefhebber zijn ? Ben er zelf ook lid van ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie GTI, super uitvoering!
|
|
|||
|
|||
![]() Dat is een erge lekkere VI.
![]() En laat die gasten daar lekker l*llen, jij heb een mooie VI GTI, waar er vele jaloers op zijn zie je aan al die reacties daar. ![]() Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mooie auto. ![]()
|
|||
|
|||
![]() zeker mooie bak!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een lelijke auto zeg...............breng maar gauw hierheen...........doe jezelf dit niet langer aan maar breng hem hier
![]() Mooie VI ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toppie wagen hoor!
|