![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is niet meer nodig.
Erik. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit allemaal, hoe loopt de motor nu?
Heb je die staal verbreed velgen nog? |
|
||||
|
||||
![]() Dank u.
Ja motor loopt opzicht goed, alleen moet de carb. nog vervangen worden maar daar ben ik mee bezig. Ik heb het verbreed staal nog ja, Je hebt PM. nog maar eens een foto: ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 20:01. |
|
|||
|
|||
![]() Leuke Mk1
|
||||
|
||||
![]() Dank.
Ik heb deze carb. op het oog, Is dit degene die ik nodig heb?: Volgens de verkoper een: solex 34 pic5?
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-05-2015 at 19:58. |
|
||||
|
||||
![]() upje voor de carb.
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Dat kan 'n 34 PICT zijn, of 'n 1B3, is afhankelijk van 't modeljaar klik!
Waarom kijk je gewoon niet welke er nu nog opzit? Moet daar toch ergens opstaan...
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 24-02-2010 at 16:34. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik goed kan zien op de bovenste foto lees ik daar " Pierburg " op. Grtz Andy.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, solex en pierburg is hetzelfde merk of hebben een hoop samengemaakt of iets in die richting. Maar dit is de zogenaamde Solex 34 pict 5. Ik ben persoonlijk meer fan van de Pierburg 1b3. Als je die aan kunt komen zou ik die erop zetten. Of eventueel een Pierburg 2b2 of 2b5 (Geen 2e2), dan krijg je er ook nog een paar paardjes bij ![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Bedankt voor de info, Dan weet ik genoeg en ga ik weer verder zoeken. Edit: Iemand nog een liggen? Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 24-02-2010 at 18:32. |
|
|||
|
|||
![]() Vind het een mooi golfje man, vooral dat vierdeurs vind ik zeer mooi, laat je lekker origineel????
Beetje laag en dikke wielen dan zijn deze golfjes altijd af en toch nog de rest origineel. Succes groetjesd ron |
|
||||
|
||||
![]() Ja alleen nog ATS Classic eronder andere carburateur en verder zal hij orgineel blijve.
Erik. |
|
|||
|
|||
![]() super, vroeger vond ik het leuk om alles te verbouwen nu met de tijd vind ik origineel alleen maar leuker worden.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Ik moet binnekort mijn Golfje weer laten keuren,
Nu heb ik 2 vraagjes over of het nu mag voor de keuring ofniet. 1. Ik heb een schroefset eronder gehange maar nu staat deze nog aardig laag en is dus stuger, maakt dit wat uit voor de keuring? 2. En mijn wagen is nog niet uitgelijnd, aangezien ik er niet veel mee rijd en ik nog bezig ben met mijn ATSjes en dan toch de hoogte nog moet goed zette. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Zolang de veren niet los hangen is het goed.
En de uitlijning maakt ook niet uit, zolang de banden maar niet kaal zijn! |
|
||||
|
||||
![]() Danke,
Dat is mooi want veren hangen niet los en maakt het wat uit als de velgranden roest hebben? want dan leg ik winterbandjes + stalen velgen met roest oppe velgrand erop, Want dan heb ik rondom de zelfde bandenmaat erop. Heb namelijk 1 lekke band gehad en nu een reservewiel erop ligge. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() die roest op de velgen maakt ook niets uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmorge begon mijn wagen een beetje in te houden (beetje stottere) bij +/- 3000 toeren en hoger, net of die geen benzine krijgt. Dit had hij af en toe en dan begon de toerenteller een beetje te schommelen.
Waar zou dit aan kunne liggen. Of dit aan de carburateur kunne liggen, deze word namelijk vervangen zodra ik hem binnen heb. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Kan aan de carburateur liggen. Kan ook zijn dat je vuil in de tank/benzinefilter hebt zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() Benzine filter is niet zo gek lang geleden vervangen,
Maar mijn broer heeft een maand of 2/3 geleden mijn tank helemaal leeg gereden, dus zou kunne dat er weer vuil in de benzinefilter is gekomen. Zal er vanmiddag eens na kijke. Erik. |