Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-02-2010, 21:27
Sjoerd-mkI Sjoerd-mkI is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 54
Default Witte blokje contactslot

Ik heb nu een nieuwe zekeringkast in mn jetta zitten, hij loopt nu weer prima alleen werken de ruitenwissers, knipperlichten, dimlichten etc. niet meer.

De radio werkt echter wel wanneer ik het contact inschakel.

Nu heb ik een beetje gezocht hier en ik zag dat vaak het witte blokje in het contactslot stuk gat maar ik vroeg me af of die van een golf 2 het zelfde is als een golf/jetta 1.

Wie kan mij hier meer over vertellen?
Reply With Quote
  #2  
Old 22-02-2010, 23:39
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

heb er anders hier ook nog wel 1 liggen, stuur maar een pb bij intresse
Reply With Quote
  #3  
Old 23-02-2010, 04:24
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
Send a message via MSN to knedel16vweber
Default

zijn nog gewoon nieuw te krijgen bij de dealer en kosten bijna niets.
maar of daar mee je probleem mee verholpen is weet ik niet zo zeker.
en een late mk1 zou op een vroege mk2 moeten passen maar voor die 2 tientjes zou ik het niet eens proberen.
groet frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote
  #4  
Old 23-02-2010, 07:43
Sjoerd-mkI Sjoerd-mkI is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 54
Default

Ja als het 20,- is dan probeer ik het wel maar ik zag in een ander topic dat ie 40,- kost en dan wil ik wel ff iets anders proberen.

Het gaat om een 81er dus oud type zekeringkast.

Maar jij zegt dat je niet weet of m'n problemen dan weg zijn, heb je een idee waar het wel aan zou kunnen liggen?
Reply With Quote
  #5  
Old 23-02-2010, 17:18
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
Send a message via MSN to knedel16vweber
Default

Quote:
Originally Posted by Sjoerd-mkI
Ja als het 20,- is dan probeer ik het wel maar ik zag in een ander topic dat ie 40,- kost en dan wil ik wel ff iets anders proberen.

Het gaat om een 81er dus oud type zekeringkast.

Maar jij zegt dat je niet weet of m'n problemen dan weg zijn, heb je een idee waar het wel aan zou kunnen liggen?

normaal gesproken als het blokje kapot zou zijn gebeurt dit door een te zware sleutelbos.
normaal zou de motor dan ook niet starten en zo wel na het loslaten van de sleutel weer uitvallen.
misschien ben je wel ergens een massa kabeltje vergeten oid.

groet frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote
  #6  
Old 23-02-2010, 20:03
Sjoerd-mkI Sjoerd-mkI is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 54
Default

Frank,

ik hen alleen 1 sleutel in het contact maar ik weet natuurlijk niet hoe dat de vorige 28 jaar is geweest.

Ik had het probleem wat jij noemt over het afslaan maar sinds de nieuwe zekeringkast is dat weer over of dat moet puur toeval zijn.

Gr.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum