![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx, de naafkapjes liggen klaar. Doe dit weekend de wielbouten even natrekken ivm de verse laklaag en dan kunnen de kapjes erop. Quote:
Bedankt Ronnie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In de zomer heb ik voor 1 dag een professionele filmcamera-set te leen gehad. Natuurlijk heb ik ook een filmpje van mijn VW gemaakt.
Je kunt het vanaf nu bekijken door op onderstaande link te klikken. http://www.youtube.com/watch?v=Dr_fobtGgNo Mooi geluidje he, die powersprint einddemper ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gister was het nog een dagje heerlijk weer om foto’s te maken. Nu op de originele velgen met naafkapjes.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() super mooi ding!! moet zeggen dat ik hem op origineel staal heel mooi vind, maar dat geld ook voor andere golfjes op staaltjes natuurlijk
|
||||
|
||||
![]() ziet er super dik uit je golf man!!!
heb je die mal nog van die bumperkapjes?? zie zoiets ook wel zitten , ziet er echt goed uit zo!! grtz Eelco |
|
|||
|
|||
![]() sjieke friemel...echt mooi. Topwagen
|
|
||||
|
||||
![]() Zelfs met mk1 staal eronder in het een plaatje..!!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Puik ding inderdaad !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik moest lachen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx guys
![]() Quote:
Ik heb geen mal gebruikt. Ik heb het originele kapje als basis gebruikt. Vervolgens uit plaatstaal verlengd en dit alles aangevuld met polyester. Als laatste een laagje plamuur om het mooi strak te maken. Aan de binnenkanten heb ik de originele bevestigingspunten geplaatst zodat ze ook goed vast zitten. Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super dikke mk1! Erg netjes!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor je pm
en nogmaals mooie 1er heb je. ook goeie smaak van het opbouwen. gr,egon |
|
|||
|
|||
![]() hee
ik wou vrage wat dat voor velgjes zijn op je eerste 2 fotos? heb je die nog? wil je ze verkopen? ![]() hoor graag van je http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3BTLCGSX.jpg
Rotiform'd Mini cooper s r53 Last edited by rickyg : 15-11-2009 at 19:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee Ricky, De auto was op dat moment van een vorige eigenaar. Mooie velgen, zijn 13" geloof ik, maar ik heb die velgen nooit gehad. Suc6 verder met zoeken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In mijn mk1 zaten nog de originele luidsprekers onder de hoedeplankdragers.
Erg mooi, maar ze kraakten wel. Tijd voor vervanging. Geen half werk, ik heb een setje boston acoustics (S75) besteld. Gister gemonteerd. ![]() Het is natuurlijk niet te vergelijken met moderne audio, maar wat een sound ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er wel tof uit beetje verlaagd en dan met die stalen velgen. denk dat ik de stalen velgen er ook weer onder ga plakke want heb nu 13'' roest eronder met platte banden en dat stuiterren ben ik beetje moe, denk dat het wel klein beetje scheelt wanneer ik de stalen er weer onder doe.
en waar heb je die speakers besteld ? die kan er ook nog wel 2 gebruiken voor achter Last edited by StanGLS : 25-02-2010 at 20:07. |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie 1,
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stalen velgen ogen wel mooi, en origineel natuurlijk. In de zomer rij ik op 16" met platte banden. Je zou denken minder comfort, maar deze 13" met originele banden is minder hard, maar stuitert harder doordat de banden 'meeveren' en die hebben geen schokbrekers. De mk1 ligt verder vast op bump-stops, die geven ook weinig mee. De speaker heb ik laten overkomen uit de UNaaithetSteeds ![]() ![]() Ik heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar de speakers zijn top! Quote:
Thanx! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ga zo spontaan beginnen mijn rode mk1 te poetsen nu ik jouwe heb gezien, wat een super mooie auto!!