![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
even een voorstelling dan maar. ik ben gerrit-jan smit en woon in leiden. heb sinds kort een vaste baan dus kan me eindelijk richten op een auto! mijn voorkeur is een golf Mk2 GTI 16V maar de prijzen zijn nog best hoog aangezien ik voor 3,000 Max wilt uitgeven. alleen voor de aanschaf want dan begind het pas! wil hem vooral gaan gebruiken voor op de ring en eigenlijk ook voor tarmac rally zoals hillclimbing! maar heb er nog niet heel veel verstand van dus leek het me handig om me hier aan te melden en dingen op te doen! Greets Last edited by G-J : 22-03-2010 at 19:49. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Als je hier de boel een beetje doorleest word je beeld steeds helderder! En je wilt ook steeds meer ![]() Maar genoeg inspiratie op te doen, dus! ![]() Groeten, Eelco |
|
|||
|
|||
![]() ja kan nu indd al helemaal niet wachten!
inspiratie is er ook genoeg indd heb al het 1 en ander gezien! ga nog even verder rond kiekun! Last edited by G-J : 23-03-2010 at 22:22. |
|
|||
|
|||
![]() welkom
![]() succes met de zoektocht naar een geschikte auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, Suc6 met zoeken naar een VW
![]()