![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Mijn naam is Thomas en kom uit Best, ik post hier niet zoveel, lees vaak een beetje mee. Maar aangezien in een nieuwe wagen heb gehaald, zal ik die is voorstellen. Sinds een aantal weken ben ik in bezit van een Vento uit 1997. Het is een 1.8 GL met 150000 op de teller. Uiteraard weer plannen voor maar gaat nooit zo hard bij mij. Sinds vorige week heb ik de auto voorzien met een VR6 lip en smoked zijknippers. Hoop volgende maand een schroefset te kunnen kopen want het is nodig! Nu nog 4x4 modus ![]() Verder staat en nog een mooie brede set velgen op de planning, zat te denken aan iets van Borbet A's of T's. Maar goed foto's: Hier nog een foto van mijn vorige auto's, Jetta mk1 en de Golf: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij zit hier al 3 jaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk wagenpark heb je gehad man!
Vento ziet er ook goed uit! |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
|
|
||||
|
||||
![]() Zo, weer ff een update.
Schroefsetje gemonteerd tijd terug en zwarte knippers voor. ![]() ![]() ![]() Van het weekend ff Borbet A's van een maat van me geprobeerd. Zijn 9J rondom... ![]() ![]() Nu nog ff sparen voor mn eigen setje leuke velgjes ![]() |